شناسهٔ خبر: 50405139 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امروز و فردا هوای برخی از مناطق خراسان رضوی بارانی است

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز و ساعاتی از فردا بارندگی، نواحی شمالی و برخی از مناطق مرکزی خراسان رضوی را در بر می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  روند کاهشی دما از امروز تا صبح جمعه در خراسان رضوی به ویژه نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود به‌طوری که دمای شبانه در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به صفر و کمتر از صفر هم می‌رسد همچنین امروز و ساعاتی از فردا بارندگی، نواحی شمالی و برخی از مناطق مرکزی خراسان رضوی را در بر می‌گیرد که در ارتفاعات شمالی خراسان رضوی بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود و در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های مشهد و سبزوار کمتر از یک دهم میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

او افزود: طی امروز و فردا وزش باد در خراسان رضوی هم پیش‌بینی می‌شود که در نواحی بادخیز احتمال وزش باد شدید و همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که دمای هوای مشهد روز گذشته بین هفت تا ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان بود ادامه داد: دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر به ۱۶ درجه سانتیگراد و امشب به پنج درجه سانتیگراد می‌رسد.

عنایتی بیان کرد: فریمان با کمینه دمای هوای صفر درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

او تصریح کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در سبزوار با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ص.ب

نظر شما