شناسهٔ خبر: 50404334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت استاندارد سازی طرح توسعه مجتمع صنعتی و تولیدی کاوه‌سودا

استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان مراغه، از مجتمع صنعتی و تولیدی کاوه‌سودا بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عابدین خرم در این بازدید که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی نیز وی را همراهی می‌کردند، از نزدیک با فعالیت‌های این گروه تولیدی آشنا شد.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن بازدید از خطوط تولید مجتمع کاوه‌سودا و طرح‌های توسعه آن، در نشستی با حضور مسئولان مرتبط مسائل و مشکلات این مجتمع را بررسی کرد.

خرم همچنین در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: با هماهنگی مسئولان استان، تلاش می‌کنیم تا موانع و مشکلات توسعه مجموعه کاوه سودا در یک بازه زمانی مشخص رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح توسعه این مجموعه باید استانداردسازی شود، افزود: یکی از اولویت‌های ما مساله محیط زیست است که حتما در طرح توسعه باید مورد توجه قرار گیرد.

خرم تاکید کرد: موضوع آلاینده‌هایی که محیط زیست را به خطر می‌اندازد باید رفع شده و انتقال پساب از مطمئن‌ترین مسیر انجام شود.

وی افزود: مساله تامین زیرساخت‌های آب و برق هم در دستور کار قرار گرفت و در کل، یک حرکت جمعی از سوی دستگاه‌های مسئول برای رفع موانع توسعه کاوه‌سودا لازم است.

مدیر مجتمع کاوه‌سودا و مسئولان استانی و محلی هم در این بازدید در خصوص روند فعالیت‌های این مجموعه و مسائل و مشکلات آن توضیحات لازم را ارائه کردند.

گفتنی است استاندار آذربایجان شرقی در بدو ورود به مراغه در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و به مقام والای شهیدان انقلاب ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما