شناسهٔ خبر: 50400972 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

وفایی: میزبانی تبریز از مرحله پایانی لیگ طبق اولویت قبلی بود/ آغاز اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری از آذرماه

رییس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری ایران گفت: مسابقات لیگ جایزه و پاداش نقدی ندارد و به تیم‌ها و نفرات برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتقادات برخی تیم‌ها از میزبانی تبریز از مرحله پایان لیگ برتر دوچرخه‌سواری در بخش جاده و شائبه‌های ایجاد شده در این خصوص، اظهار داشت: اصلاً این صحبت‌ها درست نیست و پایه و اساس ندارد زیرا طبق صحبت‌های قبلی و قرار بود که سه تیم مدعی قهرمانی یعنی تیم‌های دانشگاه آزاد، فولاد مبارکه سپاهان و هورسان حق میزبانی از یک هفته را داشته باشند که طبق این برنامه اصفهان در هفته نخست و رامسر در هفته دوم میزبان بودند و به همین ترتیب در هفته سوم میزبانی حق شهر تبریز و تیم دانشگاه آزاد است.

وی ادامه داد: شنیدن این صحبت‌ها واقعاً جای تعجب دارد زیرا لیگ در سال گذشته هم با همین شکل و سیاق برگزار شد. حق میزبانی از مراحل مختلف لیگ با تیم‌های بالای جدول است و باتوجه به رقابت رکابزنان در مسیر هموار اکنون نوبت مسیر سربالایی است و مسیر مسابقه در هفته پایانی با شرایط سربالایی خواهد بود.

رییس سازمان لیگ در مورد جوایز لیگ برتر اظهار کرد: مسابقات لیگ جایزه و پاداش نقدی ندارد و به تیم‌ها و نفرات برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

وفایی در پایان در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده گفت: پس از پایان لیگ دوچرخه‌سواران باید چند روزی را مشغول ریکاوری و تمرینات بدنسازی شوند و طبق برنامه‌ای که داریم به احتمال زیاد اردوی تیم ملی جاده از اوایل آذر ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما