شناسهٔ خبر: 50396873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۷۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان چهارمحال و بختیاری مشغول ارایه خدمات هستند

گروه استان‌ها - سرپرست شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۷۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان یعنی ۴۰ جایگاه برای ارائه سوخت با نرخ دوم فعال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری نیز به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت، سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه سوخت با مشکل مواجه شد اما فعالیت جایگاه‌های سوخت با نرخ دوم و آزاد از سر گرفته شد.

محمد فاضلی، سرپرست شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در این رابطه اظهار داشت: صبح امروز مشکلی در سامانه هوشمند عرضه سوخت بوجود آمد، از همان لحظات اولیه با هماهنگی‌های اولیه مجوز لازم برای ارائه خدمت بصورت آفلاین و با نرخ دوم فرآورده اخذ شد و این امر آغاز شد.

وی ادامه داد:  تا این لحظه بیش از 70 درصد جایگاه‌های سوخت استان یعنی 40 جایگاه برای ارائه سوخت با نرخ دوم فعال شدند و تلاش این است تا آخر وقت امروز تمامی جایگاه‌های سوخت استان، این روند را آغاز کنند.

سرپرست شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت:  از فردا ان‌شاالله فرآیند بازگشت جایگاه‌های سوخت استان به مدار سامانه هوشمند سوخت آغاز می‌شود و تلاش می‌شود ظرف چند روز آینده این فرآیند نیز انجام شود.

انتهای پیام/7540/ی

نظر شما