شناسهٔ خبر: 50394599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان بهمن‌ماه امسال در نمایشگاه اکسپوی دوبی معرفی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی و حضور برای معرفی این استان در نمایشگاه جهانی اکسپوی دوبی صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان در بهمن‌ماه امسال با برنامه‌های متنوعی در نمایشگاه جهانی اکسپو در شهر دوبی امارات شرکت می‌کند.

وی گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نیز برنامه‌های مختلفی از جمله موسیقی محلی، نمایش آثار فاخر صنایع‌دستی و ظرفیت‌های ثبت‌شده آیینی استان برای حضور در این نمایشگاه پیش‌بینی کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف از جمله دفاتر خدمات گردشگری، صنعتگران و ... صورت گرفته و به‌زودی با دستگاه‌های مرتبط نیز هماهنگی لازم صورت می‌گیرد تا بهترین شکل ممکن در این نمایشگاه حضور یابیم.

جلالزایی بیان کرد: بیش از ۱۹۰ کشور در این آوردگاه شرکت می‌کنند که نشان‌دهنده اهمیت بالای آن بوده و می‌تواند ظرفیت‌های استان را به دنیا معرفی کند.

نمایشگاه اکسپوی دوبی از ۹ مهرماه امسال آغاز شده و با نمایش دستاورد‌هایی در حوزه‌های صنعت، فناوری، گردشگری و تجارت به مدت ۱۸۱ روز دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

نظر شما