شناسهٔ خبر: 50391019 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آزادی ۲۵ نفر از زندانیان جرایم مالی سمنان در قالب پویش «ربیع الرحمۀ»

رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۲۵ نفر از زندانیان جرایم مالی در ماه ربیع‌الاول به همت خیرین ستاد دیه استان سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان – محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۲۵ نفر از زندانیان جرایم مالی در ماه ربیع‌الاول به همت خیرین ستاد دیه استان سمنان خبر داد و گفت: به همت ستاد دیه استان سمنان از ابتدای ماه مبارک ربیع الاول پویش «ربیع الرحمۀ» با تمسک به نام خاتم‌الانبیاء (ص) در بستر فضای مجازی ویژه آزادی زندانیان استان سمنان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: خیرین ارجمند همچون سنوات گذشته با مساعدت‌های مالی خویش زمینه آزادی زندانیان استان سمنان را فراهم آوردند و با مشارکت در این پویش از ابتدای ماه ربیع‌الاول تا میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با استقبال ستودنی زمینه آزادی ۲۵ زندانی را مهیا کرده‌اند.
 
بیشتر بخوانید:
وی در ادامه عنوان کرد: خیرین با پرداخت ۳ میلیارد ریال زمینه بازگشت ۲۵ نفر از اعضاء و سرپرستان خانوار‌های زندانیان را فراهم کردند.

عبدالهی در خاتمه با اشاره به این موضوع که کمک‌های خیرین در پویش‌های «کشتی نجات» ویژه ماه محرم و «ربیع الرحمۀ» در ماه ربیع الاول منجر به آزادی ۳۹ زندانی شده‌است، گفت: با این دست از حمایت‌های خیرین، شادمانی به خانواده‌های زندانیان بازمی گردد و امید است خیرین گرامی مساعدت‌های مالی خویش را همچنان برای آزادی زندانیان تحت پوشش این ستاد جاری و ساری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما