شناسهٔ خبر: 50390440 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاهش تصادف‌ها و هوشمندسازی خدمات پلیس

رئیس پلیس راهور ناجا تحول سیستمی و هوشمندسازی را از برنامه‌های در دست اجرای راهور برشمرد که نتایج آن به زودی برای مردم ملموس می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما سردار سرتیپ پاسدار سید کمال هادیانفر در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نیرو‌های مسلح با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر به فرمان مقام معظم رهبری برای پیشرفت سازمان‌ها و مدیران تدبیر شده است، گفت: به همین علت امروز شاهد دوازدهمین دوره آن و انتخاب برترین‌ها هستیم.
وی با اشاره به اینکه به نمایندگی از ۳۰ نفر از کارکنان و همکاران پلیس راهور در ۲۱۳ هزار کیلومتر از راه‌های کشور و ۱۱۴۷ شهر کشور یگان راهور اینجا هستم، گفت: شاید برجسته‌ترین اقدام ما در سال ۹۹ که مورد توجه ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار گرفت کاهش هزار و ۶۰۰ نفر از جان باخته‌ها در جاده‌های کشور در اثر تصادفات و در شهر‌ها و کاهش بیش از ۸۱ هزار نفر مجروح و معلول در سال ۹۹ اتفاق افتاد.
سردار هادیانفر به بیش از ۵۲ میلیون خدمت راهور در حوزه خدمات شماره گذاری و رسیدگی به تصادفات، صدور گواهینامه و اجرائیات و ترخیص وسایل نقلیه اشاره کرد و افزود: در واقع انباشتگی وسایل نقلیه ترخیصی طرح ویژه‌ای که توسط پلیس راهور انجام شد، توانست موجب رضایتمندی مردمی شود.
وی گفت: درکنار این اقدمات تحول سیستمی است که در بحث کاهش فرآیند‌ها بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم عزیز ارائه کنیم و در کنار آن هوشمندسازی است که ان شاءالله اثر آن در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز برای مردم نمایان می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما