شناسهٔ خبر: 50389135 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

فروش برد شارژ گوشی سامسونگ و نوکیا در ماکروسل - مردم سالاری آنلاين

با تنوع و گستردگی برند و مدل های مختلف در بازار و نیاز به تامین قطعات در میان کاربران و تعمیرکاران گوشی ...

صاحب‌خبر - با تنوع و گستردگی برند و مدل های مختلف در بازار و نیاز به تامین قطعات در میان کاربران و تعمیرکاران گوشی های همراه در سراسر ایران, فروشگاه اینترنتی ماکروسل یا هدف تامین لوازم و ابزار تعمیرات موبایل ، تاچ ال سی دی ، برد شارژ و قطعات ریز همانند: دوربین گوشی ، انواع فلت مین و فلت شارژ  و . . . از تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ به صورت رسمی شروع بکار کرد.
ما در این مقاله به بررسی  برخی از محصولات موجود در این فروشگاه پرداخته ایم.

برد شارژ گوشی سامسونگ نوکیا هواوی و شیائومی
فروش برد شارژ یا فلت شارژ گوشی یکی از اصلی ترین فعالیت های این فروشگاه اینترنتی است.
ماکروسل به صورت تخصصی به عرضه انواع برد شارژ های مدل های جدید سامسونگ در بازار پرداخته است که در آنها از نوع آی سی دار استفاده شده است.
با توجه به مشکلات موجود در برد های غیر آی سی و اصل، تمامی محصولات موجود در دسته بندی این فروشگاه، فلت شارژ از نوع با کیفیت ای سی و اورجینال می‌باشد.
در ساختار و طراحی برد شارژ های امروزی، میکروفون و اتصال سیم آنتن به آنها موجب شده است تا نقش و اهمیت این قطعه بیش از پیش پررنگ باشد و هرگونه مشکل و اختلال در کارکرد آن می‌تواند موجب عدم کارایی و ارتباط درست در بین کاربران شود.
ماکروسل به صورت تخصصی به عرضه بهترین برد شارژ سامسونگ در فروشگاه خود می‌پردازد.

فروش برد شارژ تبلت T295

 
 
برای نمونه در این فروشگاه برد شارژ تبلت t295 که از نوع ای سی دار است در مقایسه در برابر سایر فروشگاه های قطعات گوشی با قیمت ۹۰ هزار تومان بهترین قیمت سمت را به خود اختصاص داده بود .
از آنجا که این تبلت اقتصادی که با نام رسمی Galaxy Tab A 8.0 2019 در بازار معرفی شده است، بیشتر مورد استفاده کودکان و دانش آموزان در برنامه های مجازی آموزشی همانند شاد استفاده می‌شود و به دلیل سهل انگاری کودکان از ناحیه سوکت شارژ دچار مشکل می‌شود که نیاز به تعمیر و یا  تعویض برد شارژ  خواهد داشت.
در بررسی های صورت گرفته قیمت این برد شارژ در ماکروسل و با مقایسه با سایر فروشگاه های اینترنتی در پایین ترین سطح قرار دارد. و قیمت آن در سایر فروشگاهها از 120 تا 170 هزار تومان به فروش می‌رسید.

فروش برد شارژ گوشی سری A سامسونگ
اگر شما هم کاربر یکی از گوشی های سری گلکسی A هستید بهتر است بدانید تمام برد شارژ های این سری اقتصادی سامسونگ در  ماکروسل  به فروش می رسد.
ما در این جدول به مقایسه قیمت این فروشگاه با متوسط قیمت بازار پرداخته ایم:
 
مدل برد شارژ قیمت ماکروسل متوسط بازار
A01 99 120
A02 119 165
A11 109 170
A12 129 175
A30 109 158
A31 159 190
A32 160 210
A40 119 170
A50 115 160
A50S 129 170
A60 189 220
A70 189 230
A71 199 250
A80 230 250
قیمت ها در جدول به هزار تومان درج شده است.

قیمت و کیفیت برد شارژ نوکیا
نوکیا این شرکت قدیمی تولید کننده تلفن همراه که در شروع موج اندرویدی گوگل  و با سیاست های اشتباه خود مبنی بر پافشاری بر روی سیستم سیمبین، سهم بزرگ خود را از بازار ارتباطات از دست داد در چند سال اخیر و با بازگشت دوباره خود در پی کسب موقعیت های قبلی خود در این بازار است.
این شرکت سعی در عرضه گوشی های متفاوت و با همه سلایق موجود در بازار است.
 

اگرچه در برخی از مدل های این گوشی برد شارژ ها دارای ایرادات ساختاری عجیبی هستند که اگر بخواهیم به دو نمونه آن اشاره کنیم برد شارژ نوکیا 7 پلاس و مدل ۶.۱ پلاس که از اولین نمونه های گوشی های با سوکت تایپ سی هستند و ایرادات لقب و شل شدن سوکت شارژ در آنها تبدیل به یک دردسر بزرگ برای کاربران این گوشی ها شده است.
مشکل اصلی در این بین وجود نمونه های فراوان  بدون آی سی در بازار است که علاوه بر مشکلات در انتقال دیتا و شارژ سریع موجب اختلال در مکالمه و آنتن دهی گوشی نوکیا 7 پلاس می‌شود.
ریسک شکستن ال سی دی به دلیل باز شدن صفحه نمایش هم در همین مدل موجب نگرانی و استرس در بین کاربران این مدل از گوشی نوکیا شده است.
بنابراین نیاز است تا با انتخاب برد شارژ اصلی کاربران بتوانند نسبت به تعویض اصولی این قطعات اقدام کنند.
از سایر قطعات گوشی موجود در این سایت به انواع شیشه لنز و دوربین موبایل برای جایگزینی با نمونه های معیوب و همچنین ابزار  تعمیرات گوشی  برای تعمیرکاران اشاره کنیم..

اسپری فالکون 530 اصلی

 
برای نمونه اگر بخواهیم مقایسه قیمتی در این ابزار و وسایل مصرفی داشته باشیم می توانیم از اسپری فالکون ۵۳۰ نام ببریم که در دو حجم کوچک 280 و 550 میلی لیتری در بازار به فروش می‌رسد.
علاوه بر اینکه از این اسپری محبوب تعمیرکاران موبایل که برای جدا سازی و تمیزکاری قاب و ال سی دی از روی فریم گوشی بکار می‌رود  نمونه های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد.
قیمت فالکون 530 در ماکروسل بسیار پایین تر از بسیاری از فروشگاه‌های دیگر است. و با ارسال سریع آن این فروشگاه می‌تواند پاسخگویی نیازهای صنوف تعمیرات موبایل را داشته باشد.
چسب t8000 مخصوص ال سی دی و درب پشت
چسب های بی رنگ و مخصوص که در تعمیرات موبایل کاربرد دارند یکی از اقلام همیشگی پرمصرف در بین تعمیرکاران موبایل است که در نمونه های E ,T ,B وجود دارند و اختلاف آنها هم بیشتر  در سرعت خشک شدن می باشد.
فروش چسب t8000 و مقایسه قیمتی آن هم در بررسی های ما نشان می‌دهد این فروشگاه یکی از بهترین قیمت ها را در بین فروشگاه دارا می‌باشد.

نوک هویه مکانیک
همه ما می‌دانیم که برای تعمیر موبایل نیاز به ابزار و وسایل مصرفی برای آنهاست. خوشبختانه در حال حاضر با وجود برند های بی نام و نشان چینی در بازار، با کمی هزینه بیشتر می‌توانیم اجناس مصرفی بهتری از جمله محصلات برند مکانیک را برای انجام تعمیرات گوشی پیدا کنیم.
در ماکروسل نوک هویه های متفاوتی به فروش می‌رسد که می‌تواند نیاز تعمیرکاران به این قطعات مصرفی را با بهترین قیمت برطرف سازد.
 

نظر شما