شناسهٔ خبر: 50388583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران خواستار شد:

ضرورت ساختار شهروندمداری و استفاده از ابزارهای نوین در شهر جلیل‎آباد

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: ضرورت ساختار شهروندمداری و استفاده از ابزارهای نوین در شهر جلیل‎آباد اجرایی گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، علیرضا طاهری‎نسب مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران پیش از ظهر امروز و در مراسم معارفه  شهردار بخش جلیل‎آباد شهرستان پیشوا گفت:‌ ساختار شهروندمحوری باید در شهر نوپای جلیل‎آباد شکل بگیرد تا توسعه پایدار شهری در کنار امیدآفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی، عدالت‎گستری و شرایط مطلوب زیستی و کیفیت زندگی نمایان شود.

وی افزود:‌شهرداری، شورای شهر و شهروندان سه رکن مدیریت شهری هستند که قانون‎مداری، عدالت‎محوری، روحیه خدمت صادقانه به مردم در تمامی سطوح مدیریت شهری باید در عملکرد شهردار و شورای شهر مشهود باشد تا مردم احساس رضایت کنند.

طاهری نسب خدمت به مردم را باعث نشاط اجتماعی دانست و تصریح کرد:‌ امیدآفرینی برای شهروندان، اطمینان‎بخشی به ارباب‎رجوع و ایجاد نشاط اجتماعی باید سرلوحه کار مجموعه مدیریت شهری قرار بگیرد. مدیریت درآمد و ایجاد منابع درآمدی پایدار، باید به‎عنوان یک اصل استراتژیک، جزو برنامه‌های اصلی و مهم شهرداری باشد، چراکه مدیریت هزینه و حذف هزینه‌های اضافی، از عوامل اساسی توسعه پایدار‌ شهری محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران در پایان اظهار داشت: مدیران موفق امروزی با هوشمندی، از ابزارهای نوین مبتنی بر فناوری بهره می‎برند و مدیران شهری جلیل‎آباد نیز باید در راستای اعتمادبخشی و شفاف کردن امور اداری، تمام تلاش خود را برای مکانیزه کردن خدمات و استقرار سیستم‎های اتوماسیون در ارکان مختلف شهرداری مدنظر قرار بدهند.

پایان پیام/659

نظر شما