شناسهٔ خبر: 50386501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

طی مراسمی؛

شهردار جدید شوسف معرفی شد

«مسعود مالکی» در آیینی با حضور مسئولان به عنوان شهردار جدید شهر شوسف معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۴ آبان) در مراسم تودیع و معارفه شهردار شوسف که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران باید از فرصت بی نظیر خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه مردم همواره در صحنه های دفاع مقدس، انتخابات، مشکلات اقتصادی و فرهنگی نشان دادند که در برابر زیاده خواهی و زورگویی دشمن ید و صدای واحدی برای جلوگیری از به ثمر رسیدن خواسته های آنها دارند، گفت: با رهبری مقام معظم رهبری علی رغم همه سختی ها، مشکلات تا حدودی رفع شد.

 

وی گفت: وظیفه شهرداری ها خدمت بی منت و مستقیم به مردم است و باید مردم داری و جلوگیری از تضییع حقوق مردم سرلوحه کار شهرداران باشد.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه شهرداران باید از مشارکت مردم استفاده بی نظیری داشته باشند، تصریح کرد: اما در بسیاری از بخش ها شاهدیم که مردم به مشارکت گرفته نمی شوند که ضربه بزرگی در حوزه های شهری است، همچنین تعامل و ارتباط متقابل با دستگاه های اجرایی نقش پررنگی در موفقیت شهرداری ها خواهد داشت.

 

بیکی با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی مردم، بیان کرد: همراهی اعضای شورای شهر جدید با شهردار و تعامل با مردم کارساز است و شهرداری ها را به توفیق خواهد رساند.

 

گفتنی است در این مراسم «مسعود مالکی» به عنوان شهردار جدید شهر شوسف معرفی و از تلاش های «غلامرضا عمانی» شهردار سابق این شهر قدردانی شد.

پایان پیام/575

نظر شما