شناسهٔ خبر: 50386499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

هفت عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزیده مسابقات اذان و مکبری استان شدند

ابدالی پور با اشاره به برگزاری مسابقات اذان و مکبری خرم آباد، گفت: از بین ۳۰ برگزیده این سری از مسابقات تعداد هفت نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان موفق به کسب عنواین برتر شدند.

صاحب‌خبر -

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقه بزرگ اذان و مکبری ستاد نمازجمعه شهرستان خرم آباد به مناسبت 17 ربیع الاول میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان با برگزارشد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری  مساجد استان لرستان افزود: در این دوره از مسابقات 270 نفر (150 نفر مکبری و 120 اذان) در دو رشته اذان و مکبری شرکت کردند.

وی با اشاره به شرکت اعضای کانون های فرهنگی هنرب مساجد لرستان در این سری از مسابقات، افزود: در پایان از 10 داور و 30 نفر از برگزیدگان با اهداء لوح سپاس، تندیس و هدایایی نقدی از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، تقدیر بعمل آمد.

ابدالی پور بیان کرد: تعداد هفت نفر از 30 برگزیده این سری از مسایقات اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: این مسابقه به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، کارگروه کودکان، نوجوانان و جوانان ستاد نمازجمعه خرم آباد و با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ادارات کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان اوقاف و امور خیریه، ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد برگزار شد.

گفتنی است، رضا صدیق، امیر حسین دالوند، رضا حیدرزاده، ابوالفضل عبدیان، صابر حیدری، علیرضا کرمی به عنوان برگزیده بخش اذان و علیرضا شیخی  به عنوان برگزیده بخش مکبری معرفی شدند.

پایان پیام/85

نظر شما