شناسهٔ خبر: 50382690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چمران: در جریان جزئیات حکم جدید شهردار نیستم

رییس شورا با بیان اینکه در جریان حکم جدید شهردار نیستم گفت: موضوع را شنیده ام، اما درباره جزییات اطلاع ندارم، اما پیگیری می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهدی چمران پیش از جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: در جریان حکم جدید شهردار نیستم. موضوع را شنیده ام، اما درباره جزییات اطلاع ندارم با این همه فکر نمی‌کنم بر اساس نسبت فامیلی این حکم صادر شده باشد، اما پیگیری می‌کنم. البته افراد نزدیک و فامیل هم می‌توانند دارای جایگاه باشند به شرط آنکه قابلیت و توان پذیرش آن جایگاه باشد.
وی درباره رویه انتصابات در شهرداری و اینکه آیا نظرات شورا جلب می‌شود گفت: اصولا شورا نباید در موضوع انتصابات دخالت کند، چون وظیفه شهردار است و وی باید مسئولیتش را بر عهده بگیرد، با این همه شورا در چارچوب قانون کار نظارتی اش را انجام خواهد داد.
رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که بر اساس مصوبه شورا، مدیران شهرداری در چارچوب قانون تعارض منافع از استخدام بستگان و نزدیکان خود منع شده اند افزود: این موضوع با مصوبه مورد نظر و تعارض منافع فرق دارد، اما باید قانون اجرا شود و شهردار هم باید آن را بپذیرد.
شهردار تهران دیروز در حکمی اقای حیدری داماد خود را به عنوان مشاور و دستیار ویژه خود در حوزه هوشمند سازی، فناوری‌های نوین و نواوری‌های شهری منصوب کرد.

نظر شما