شناسهٔ خبر: 50377568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده جدید مرکز مقاومت سپاه دلوار معرفی شد

فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج سپاه امام صادق علیه السلام دلوار در آیینی با حضور جمعی از مدیران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر و مسئولین شهرستان تنگستان و بخش دلوار معرفی شد.

صاحب‌خبر -

فرمانده جدید مرکز مقاومت سپاه دلوار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در این آیین که در سالن آموزش وپرورش دلوار برگزار شد سرهنگ سید ایوب موسوی به عنوان فرمانده جدید مرکز مقاومت دلوار معرفی و از زحمات سرهنگ محمد سلیمی فرمانده قبلی این مرکز تقدیر شد.

فرمانده جدید سپاه دلوار دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا است که فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان بوشهر، مدیر عملیات ناحیه مقاومت بسیج دشتستان، فرماندهی حوزه‌های مقاومت امام خمینی (ره) وحدتیه، نجف اشرف برازجان و شهدای اصناف دشتستان را در سوابق اجرایی خود دارد.

فرمانده جدید مرکز مقاومت سپاه دلوار معرفی شد

فرمانده جدید مرکز مقاومت سپاه دلوار معرفی شد

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام در این آیین گفت: بسیج تجسم و نماد عینی آیات الهی بر روی زمین است که امروز بسیج و ظرفیت‌های آن در خدمت انقلاب اسلامی است.

سرهنگ عبدالرضا دشتی اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با ایجاد جریان تحریف باور و اعتقاد مردم و به ویژه جوانان ما را از بین ببرند.

وی جهاد تبیین را وظیفه‌ای در مقابل جریان تحریف عنوان کرد و گفت: امروز همه ما به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه داریم که در این عرصه وارد شده و به تبیین و روشنگری درباره مسائل مختلفی بپردازیم که امروز به دروغ در جامعه ما -به ویژه در فضای مجازی- منتشر می شود.

این مفام مسئول در پایان با اشاره به تکریم و معارفه فرمانده سپاه دلوار گفت: فرمانده قبلی سپاه دلوار از فرماندهان ساعی سپاه استان بوشهر است که ان شاءالله براساس برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده به زودی از ظرفیت‌های ایشان در مسئولیتی جدید استفاده می‌شود.

سرهنگ محمّد سلیمی فرمانده ساق مرکز مقاومت سپاه امام حسین علیه السلام دلوار نیز در این آیین گفت: امروز هرچه از عمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج می‌گذرد رشد و بالندگی سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف قابل مشاهده است.

فرمانده جدید مرکز مقاومت سپاه دلوار معرفی شد

انتهای پیام/

نظر شما