برندهای زنده رادیو صبا بیشتر شد
صاحبخبر - مدیر رادیو صبا با اشاره به تغییر کنداکتور این شبکه رادیویی بیان کرد که حجم برنامههای زنده بیشتر شده است. حمیدرضا افتخاری درباره تغییر کنداکتور این شبکه رادیویی در روزهای اخیر به مهر گفت: ماموریت رادیو صبا شادی و فضای مفرح است و بعد از ماههای محرم و صفر کنداکتور کاملاً تغییر کرده است، همچنین برنامههای برندی داریم که باید حفظ و در این مدت اصلاح شدند. وی اضافه کرد: ما هر سه ماه ارزیابی داریم؛ در تابستان برخی از برنامهها نمره نیاوردند و تغییر کردند. در این تغییرات حجم برنامههای زنده بیشتر شد. افتخاری درباره اینکه مخاطب به چه نوع طنزی بیشتر اقبال دارد توضیح داد: بخشی از مخاطبان ما ،فکاهه دوست دارند و بخش زیادی هم طنز روز را .ما هم سعی کردیم از این حیث برنامهها را به سمت طنز روز و رئال ببریم و مطالبات مردم را با زبان طنز بیان کنیم. وی اضافه کرد: مردم این نوع طنز را دوست دارند و ما تلاش داریم مخاطبمان را حفظ و با زبان شیرین طنز، دغدغههایشان را بیان کنیم. ما این دغدغهها را در راستای رویکرد خود برنامه و در فضای سرگرمی پیگیری میکنیم؛ مثلاً رویکرد ما این نیست که با مسئول مصاحبه کنیم اما در نقدهای طنازانه به این میپردازیم . مدیر رادیو صبا درباره اینکه این شبکه چقدر منجر به حال خوب مردم خواهد شد اظهار کرد: رادیو صبا باید همین گونه باشد، این شبکه باید مرجع طنز و خانه طنزپردازان حرفهای باشد. سعید بیابانکی شاعر طنزپرداز در این شبکه برنامه اجرا میکند. یا مهدی فرجاللهی و مهدی استاد احمد که در جامعه طنز شناخته شده هستند با ما همکاری دارند، از طرفی چهرههای دیگری مثل مهسا ایرانیان و یا مجریان با سابقهای مثل امیرحسین مدرس را داریم و سعی میکنیم همه نوع طیف مخاطبی را به برنامهها جذب کنیم.∎
نظر شما