شناسهٔ خبر: 50366756 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

علیرضا زاکانی: شهرداری تهران محتاج مساعدت‌های فکری و علمی اساتید بسیجی است/ باید یک کارگروه در همین رابطه تشکیل دهیم

شهردار جدید تهران در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان سازمان بسیج کشور ضمن تشکر فراوان از رئیس بسیج اساتید و اعضای مرکزیت نهضت استادی بسیج، شهرداری تهران را محتاج و مشتاق مساعدت های فکری و علمی استادان بسیجی دانست و تاکید کرد: لازم است کارگروهی در این زمینه تشکیل شده تا مقدمات علمی و عملی آن به صورت عملیاتی فراهم گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان سازمان بسیج کشور ضمن تشکر فراوان از رئیس بسیج اساتید و اعضای مرکزیت نهضت استادی بسیج، شهرداری تهران را محتاج و مشتاق مساعدت های فکری و علمی استادان بسیجی دانست و تاکید کرد: لازم است کارگروهی در این زمینه تشکیل شده تا مقدمات علمی و عملی آن به صورت عملیاتی فراهم گردد.

در ادامه رفع تبعیض شمال و جنوب تهران، زیباسازی شهری، تمهید مشارکت مردم و نخبگان در مدیریت شهری، کاهش آسیب های اجتماعی، پیوست اجتماعی و فرهنگی در ساخت و سازها، بهره برداری از ظرفیت نخبگان، استادان و دانشجویان در حل و فصل معضلات و مسائل شهری، شفافیت، بکارگیری متخصصین کاربلد و انقلابی در مناصب و مسئولیت ها، بهره برداری از روشهای نوین شهرداری، دیپلماسی شهری و بهره برداری از ایده های بدیع و خلاقانه دیگر شهرها در مدیریت شهری تهران و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت./ فارس

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما