شناسهٔ خبر: 50363410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی:

ارتباط با مردم از مهم‌ترین مشکلات استارتاپ‌های ایران است

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی گفت: ارتباط با مردم از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات استارتاپ‌های موفق در ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن هدایتی‌فر مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی در حاشیه بازدید گروهی از دبیران خبر و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان از خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک گفت: حمایت رسانه‌ای برای معرفی بیشتر خدمات و محصولات استارتاپ‌ها منجر به جذب مخاطب و درآمد بیشتر برای آنان خواهد شد.

او افزود: حوزه فعالیت‌ها و محصولات اکوسیستم نوآوری، جدید و بدیع است و اطلاعات عموم مردم در مورد آن کم بوده و رسانه‌ها رسالت مهمی برای انعکاس خدمات و فعالیت‌های آنان دارند.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ادامه داد: نقش روابط عمومی در اکوسیستم نوآوری در این رابطه برای همکاری با رسانه‌ها و انعکاس این فعالیت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

هدایتی فر بیان کرد: بخشی از رسالت ذاتی باشگاه خبرنگاران جوان، انعکاس اخبار ملی و فعالیت ها‌ی بخش‌های مورد حمایت همچون حوزه‌های کارآفرینی و حوزه نوآوری است و فضای لازم برای انعکاس فعالیت‌های این زیست بوم در باشگاه خبرنگاران جوان کاملاً فراهم است.

او تصریح کرد: در پارک محتوایی نیتک با توجه به زیرساخت‌های به وجود آمده و تخصص مدیران به زودی شاهد فعالیت استارتاپ‌های بزرگ و موفق زیادی خواهیم بود.

انتهای پیام//ف.ب

برچسب‌ها:

نظر شما