شناسهٔ خبر: 50359257 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش در پی درگذشت چهار دانش آموز حادثه ناگوار ریزش دیوار

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت چهار دانش آموز در حادثه ناگوار ریزش دیوار روستای بنو اسحاق بازار از توابع بخش پیر سهراب منطقه پلان چابهار را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت چهار دانش آموز در حادثه ناگوار ریزش دیوار روستای بنو اسحاق بازار از توابع بخش پیر سهراب منطقه پلان چابهار را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«انالله و انا الیه راجعون»

حادثه تلخ و ناگوار ریزش دیوار خاکی در «روستای بنو اسحاق بازار» از توابع بخش پیر سهراب چابهار که در هنگام بازی کودکان منجر به درگذشت چهار کودک دانش آموز و مصدومیت سه کودک دانش آموز دیگر شد، موجب تأثر شدید و اندوه فراوان گردید.

بدون تردید این نو گلان نشکفته هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی به آرامش رسیده و از دریای بیکران فیوضات الهی بهره مند می‌باشند.

اینجانب با نهایت اندوه، عروج ناباورانه این عزیزان سفر کرده را به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به ویژه پدران و مادران داغدیده آنان و همچنین جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

انتهای پیام/ع

نظر شما