شناسهٔ خبر: 50352651 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وحدت مذاهب و طوایف اصلی ترین راه مقابله با مستکبرین و زیاده خواهان است

فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر گفت : امروزه با توجه به هجمه های همه جانبه دشمنان اسلام و انقلاب ، وحدت مذاهب و طوایف اصلی ترین راه برای مقابله با مستکبرین و زیاده خواهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ صفوی فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر در همایش علماء اهل سنت و تشیّع  که  به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد گفت: امروزه با توجه به هجمه های همه جانبه دشمنان اسلام و انقلاب ، وحدت مذاهب و طوایف اصلی ترین راه برای مقابله با مستکبرین و زیاده خواهان است.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر نیز در این همایش با قدر دانی از زحمات ائمه جمعه و جماعات شهرستان نیکشهر جهت تحکیم وحدت بین مردم عنوان کرد: با همدلی و همبستگی ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و تشیّع شهرستان خوشبختانه شاهد وحدت و یکپارچگی در بین آحاد مردم هستیم و امیدواریم در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

فرماندار نیکشهر با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: وحدت تکیه گاه مستحکمی برای یک جامعه است و پیروی از سیره نبی مکرّم اسلام و امامان و اهل بیت تضمین کننده فلاح و رستگاری یک ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی امام جمعه اهل تشیّع شهرستان نیکشهر  نیز  گفت: علما باید بیان کننده مسائل و مشکلات مردم در تریبون‌های مختلف باشند و در این عرصه خود را پیش قدم و به آن افتخار کنند.

وی اظهار داشت: روحانیون از جمله تاثیر گذارترین افراد یک جامعه هستند و از جایگاه خود برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و همدلی بین مردم استفاده کنند.

مولوی عبدالله وحیدی فر امام جمعه اهل سنت شهرستان نیکشهر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر وحدت بین شیعه و سنی در شهرستان بیان کرد: امیدواریم وحدت بین قلوب مسلمین در نقاط مختلف جهان بیشتر شود و این رویه مختص به هفته وحدت نباشد.

وی گفت: پیامبران و صحابه کرام بهترین الگو برای مسلمانان هستند و مردم با تاسی از آنان می‌توانند آرامش را به زندگی خود بیارند.

در پایان این همایش از ۴۰ نفر از ائمه جمعه اهل سنت و تشیّع شهرستان نیکشهر با اهداء لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

نظر شما