شناسهٔ خبر: 50349962 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

جنجال در پرسپولیس؛ واکنش تند یحیی/ بازیکن جدید پرسپولیس اخراج شد؟

گل محمدی فعلاً تصمیم به بخشش این بازیکن ندارد و تصمیم قطعی خود را برای خط زدن اسم او در بازی با نساجی مازندران گرفته است.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

یکی از بازیکنانی که در تابستان امسال به پرسپولیس پیوست علیرضا ابراهیمی مدافع فصل قبل گل گهر بود. ابراهیمی که امیدوار بود با توجه به جدایی کنعانی زادگان خیلی زود به ترکیب پرسپولیس برسد نتوانست خودش را به کادر فنی این تیم تحمیل کند و هنوز فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرده است.

مدافع پرسپولیس در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اهواز نسبت به نیمکت‌نشینی در این تیم اعتراض کرد و همین موضوع باعث شد تا یحیی گل‌محمدی نام این بازیکن را از لیست بازی با فولاد خط بزند.

ابراهیمی که در تمرین دیروز پرسپولیس غایب بود، در تمرین امروز هم اجازه تمرین پیدا نکرد. باید دید کادر فنی پرسپولیس در مورد این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت.

شنیدیم این بازیکن اصلاً از شرایط خود در پرسپولیس راضی نیست و ممکن است در فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات از پرسپولیس جدا و راهی تیم دیگری شود. آن چیزی که مشخص است ابراهیمی خیلی زود در پرسپولیس به مشکل برخورد و بن بست رسید و حال باید منتظر واکنش یحیی گل محمدی در خصوص این اتفاق باشیم.

خبرگزاری مهر نیز در این زمینه نوشت: اواخر تمرین صبح امروز سرخپوشان، علیرضا ابراهیمی وقتی دید بار دیگر جایی در تاکتیک‌های دفاعی پرسپولیس ندارد نسبت به این موضوع اعتراض کرد که با واکنش تند سرمربی تیم روبرو شود. یحیی گل محمدی از ابراهیمی خواست سکوت کند و نه تنها دیگر درباره جایگاه خود در ترکیب پرسپولیس سوال نپرسد بلکه حق ندارد فعلاً با این تیم تمرین کند. همین موضوع باعث شد تا ابراهیمی ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرده و منتظر تصمیم باشگاه در قبال اعتراضش باشد.

یحیی درباره نیمکت نشینی بازیکنان تیم اعلام کرده است هیچکس حق صحبت درباره این موضوع را ندارد و تلاش تمام آنها را زیر نظر دارد. گل محمدی فعلاً تصمیم به بخشش ابراهیمی ندارد و تصمیم قطعی خود را برای خط زدن اسم او در بازی با نساجی مازندران گرفته است.

نظر شما