شناسهٔ خبر: 50344902 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دیدار امیر سرلشکر موسوی با دانشجویان دانشگاه های ارتش

در ادامه نشست‌های صمیمانه و هم اندیشی فرمانده کل ارتش با اقشار مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان دانشگاه های افسری و مراکز آموزش درجه داری ارتش به میزبانی دانشگاه علوم و فنون فارابی با امیر سرلشکر موسوی، دیدار و گفت و گو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست هم اندیشی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی(ع)، پدافند هوایی، شهید ستاری، فارابی، علوم پزشکی و هنر آموزان مراکز آموزش درجه داری لشکرک نیروی زمینی و شهید خضرایی نیروی هوایی به میزبانی دانشگاه علوم و فنون فارابی برگزار شد.

همچنین دانشجویان دانشگاه امام خمینی نوشهر و هنر آموزان مراکز آموزش درجه داری اراک و رشت نیز به صورت دور سخنی در این نشست هم اندیشی شرکت کردند.

در این نشست دانشجویان دیدگاه ها و راهکارهای مدّ نظر خود را برای ارتقاء هرچه بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه های آموزشی، رزمی و دیگر حوزه ها به صورت مستقیم با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

در ادامه امیر سرلشکر موسوی ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه های گوناگون، دستورات را لازم برای پیگیری درخواست های دانشجویان و بررسی راهکارها و پیشنهادها صادر کرد.

پایان پیام/50

نظر شما