شناسهٔ خبر: 50340897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازتاب درخشش طارمی مقابل توندلا در رسانه‌ها

درخشش ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو مقابل توندلا در لیگ برتر پرتغال در رسانه‌های معتبر این کشور بازتاب داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، مهمان توندلا بود و با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داد.مهدی طارمی که به طور کامل در ترکیب پورتو حضور داشت در دقایق ۲۰، ۴۳ و ۷۹ هر سه گل تیمش را به ثمر رساند.

درخشش مهدی طارمی در رسانه‌های مختلف از جمله دو نشریه معروف ابولا و رکورد بازتاب داشت.

ابولا نوشت، مهدی طارمی که سرخیو کنسیسائو در آستانه بازی درباره او صحبت کرد، در پیروزی پورتو برابر توندلا بازیکن برجسته‌ای بود. مهاجم ایرانی در واکنش به گل دقیقه چهار نتو بورخس، سه گل به ثمر رساند که باعث پیروزی اژد‌ها شد؛ بنابراین، پورتو عملاً در بازی شکست خورده بود، اما با گل‌های دقایق ۱۹ و ۴۳ مهاجم ایرانی خود حتی قبل از پایان نیمه به بازی برگشت. در این بین، تیم میزبان پس از اخراج اوندابارنا هافبک اسپانیایی اش (دقیقه ۲۸) ۱۰ نفره شد.

در نیمه دوم، پس از گل رد شده توسط مارکانو (دقیقه ۷۰)، طارمی هت تریک را تکمیل کرد و پرونده نتیجه بازی را بست و با هفت گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قرار گرفت.

با این پیروزی پورتو با ۲۳ امتیاز به رده اول جدول رده بندی صعود کرد.

روزنامه رکورد هم با انتشار گزارشی از بازی نوشت، پورتو با هت تریک مهدی طارمی توندلا را شکست داد.

روزنامه‌های ریفورمای مکزیک و داریو لیبره جمهوری دومینیکن هم به دلیل حضور لوئیس دیاز کلمبیایی در ترکیب پورتو به پوشش این بازی پرداختند و به هت تریک طارمی اشاره کردند.

داریو لیبره نوشت، مهدی طارمی ایرانی ستاره پیروزی این هفته پورتو مقابل توندلا بود که هت تریک کرد.با این سه گل این مهاجم ایرانی با ۷ گل زده با یک گل بیشتر از لوئیس دیاز هم تیمی کلمبیایی خود در صدر جدول برترین گلزنان قرار گرفت.

سایت های دسپورنو ساپوی پرتغال  و توتو مرکاتو ایتالیا هم از دیگر رسانه هایی بودند که درخشش طارمی را بازتاب دادند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما