شناسهٔ خبر: 50333304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران:

اولین محموله صادراتی کاغذ به کشور ترکیه امروز حرکت می‌کند/قرارداد فروش کاغذ به وزارت آموزش و پرورش مهیا شد

مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از ارسال اولین محموله صادراتی کاغذ به کشور ترکیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اکبر صفریان در این جشن بزرگ وحدت که با حضور مدیران استانی، اعضای هیات مدیره و پرسنل شرکت برگزار شد ایام میلاد پیامبر(ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع)  تبریک گفت و یاد و نام شهیدان این شرکت و همه شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی همچنین از همه کسانی که پی و پایه این مجموعه را بنیان نهادند را گرامی داشت و گفت: این مجموعه با تلاش بسیاری از دلسوزان به اینجا رسید و امروز تعهد و تکلیف سنگینی داریم که مجموعه را همواره روی ریل موفقیت نگاه داریم.

صفریان همچنین از اعضای هیات مدیره و کارگران قدردانی کرد و گفت: اگر کشتی‌گیران ما با غیرت در صحنه ورزش درخشیدند شما هم در حوزه تولید با غیرت و تعصب حضور دارید.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران ادامه داد: در  سایه تلاش و دلسوزی شما بود که امروز در مقابل دیدگان مهربان شما سربلند هستیم و شرکت نیز وضعیت مطلوبی دارد.

صفریان با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: دغدغه شما اولویت ماست اما باید طوری برنامه‌ریزی و حرکت کنیم که منافع همه مجموعه تامین شود و اگر امروز شما نگرانی برای دریافت حقوق در پایان ماه ندارید، نتیجه همین رویکرد مثبت مجموعه است.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران به جشن بزرگ وحدت اشاره کرد و گفت: کرونا موجب شد تا مدت‌ها نتوانستیم برنامه مشابه داشته باشیم و امروز موفق شدیم در فضای بار این جشن بزرگ را برگزار کنیم تا هم هفته وحدت را گرامی بداریم و هم از کارگران نمونه قدردانی کنیم.

وی افزود: در ماه قبل بالاترین فروش ماهانه و فروش روزانه را رقم زدیم و این اخبار بسیار مسرت بخش است چون هرچه در تجارت موفق عمل کنیم در تولید جهش خواهیم داشت در حالی‌که کرونا، مشکل برق و انتخابات ریاست جمهوری را داشتیم که همه این موارد بر تحرکات اقتصادی و تجاری اثر منفی گذاشته است.

صفریان همچنین گفت: هر مجموعه تولیدی که چندسال تولید نداشته باشد، بازگشت دوباره به بازار برایش دشوار است اما ما در سایه تلاش و همت مدیران به بازار برگشتیم و در ماه جاری هیچ فروش اضطراری نداشتیم.

وی همچنین به پرداخت حقوق کارگران در سر موعد اشاره کرد و گفت: اگر من اینجا پست مدیریت را اشغال کنم اما کاری برای مجموعه انجام ندهم، در حقیقت پست را غصب کرده ام.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ همچنین به صادرات کاغذ به ترکیه اشاره کرد و گفت: باری که امروز به ترکیه صادر می‌شود درحقیقت رقم پول آن به یورو دریافت شد و بالاتر از نرخ داخلی هم قیمت زدیم که درنوع خود بی‌سابقه بود.

صفریان به مشکلاتی که بر سر راه مجموعه وجود دارد پرداخت و نوید داد: اقداماتی که در زمینه فروش انجام شد و ازجمله فروش به موسسه "گاج" موجب شد اعتماد و اعتباری که در بازار لازم داشتیم به شرکت برگشت و همین موجب شد زمینه قرارداد با وزارت آموزش و پرورش هم مهیا شود.

وی همچنین گفت: دولت جدید همت کرد تا کاغذی که نیاز دارد را از مجموعه چوب و کاغذ مازندران تامین کند و بازدیدهای لازم هم انجام شد و من خوشحالم که مجموعه حرکت رو به جلو خود را ادامه خواهد داد.

صفریان تاکید کرد: مدیران دولتی نیز به این مجموعه به‌عنوان یک مجموعه ملی و به مجموعه ای که به  مازندران اختصاص دارد، نگاه کنند و  همه دولتمردان باید نگاه به داخل داشته باشند به‌ویژه این‌که دشمن امروز از اقتصاد به عنوان یک سلاح علیه ما استفاده می‌کند و همه باید در این جنگ در کنار هم باشیم.

وی در خصوص سازمان جنگل‌ها نیز گفت: مطالبه ما از سازمان از سال ۹۱ شروع شد و سازمان باید در قبال کاری که ما برایشان انجام دادیم به ما چوب بدهند و در نهایت مقرر شد این هماهنگی هم برای تحقق مطالبات ۶۳ میلیاردی ما در ازای تحویل چوب صنوبر گیلان انجام شود.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران همچنین گفت: تولید مداوم، ثبت رکورد فروش در ماه جاری، ارسال محموله صادراتی به ترکیه، تولید دو و نیم برابری در مقایسه با سال قبل، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل در ابتدای ماه، افزایش خدمات صنفی به پرسنل، اخذ سود پنجاه میلیاردی ازجمله دستاوردهای ما بود که در سایه تلاش کارگران، کارکنان و همراهی اعضای هیات مدیره محقق شد. 

گفتنی است در پایان این مراسم از کارگران نخبه و نمونه این مجموعه تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما