شناسهٔ خبر: 50333119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

بازدید استاندار هرمزگان از شهرستان بندرلنگه/دیدار و گفت‌وگوی مهندس دوستی با مردم بندرلنگه و حضور در شورای اداری

استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان بندرلنگه، ضمن بازدید از این شهرستان، با مردم بندرلنگه دیدار و گفت‌وگو کرد و در شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان پس از ورود به شهرستان بندرلنگه با حضور در گلزار شهدای گمنام، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

مهندس دوستی همچنین از پل آبنمای بندرچارک بازدید کرد و با دستور استاندار هرمزگان مقرر شد، رایزنی لازم با منطقه آزاد کیش به منظور مشارکت در تکمیل این پروژه انجام شود.

در ادامه استاندار هرمزگان از طرح تعمیرات اساسی اسکله های بتنی بندر لنگه بازدید کرد. فاز اول این طرح به طور کامل اجرا شده و فاز دوم آن تا سه ماه آینده تکمیل می‌شود.

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از بلوار ساحلی بندرلنگه، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم، به مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان، برای پیگیری مطالبات مردمی، دستور داد. 

نشست شورای اداری شهرستان بندرلنگه نیز با حضور مهندس دوستی استاندار هرمزگان، امام جمعه شهرستان بندرلنگه، امام جمعه اهل سنت بندرلنگه، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و فرماندار شهرستان بندرلنگه، برگزار شد. مدیران دستگاه های اجرایی، نخبگان، معتمدان و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان بندرلنگه نیز در این نشست حضور داشتند.

نظر شما