شناسهٔ خبر: 50332800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گرامیداشت هفته وحدت با شعار «ما امت رسول‌الله هستیم»

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در طول هفته وحدت برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اردبیل با شعار محوری «ما امت رسول الله هستیم» در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت باسعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته مبارک وحدت، برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با شعار محوری «ما امت رسول الله هستیم» در شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

وی افزود: استان اردبیل در اتحاد و اتفاق مسلمانان شیعه و سنی، نمادی برجسته و حقیقی از وحدت و همگرایی است که زبانزد عام و خاص است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امروز در مناطق سنی‌نشین عنبران و هشجین استان اردبیل، شاهد همگرایی و زندگی مسالمت‌آمیز شیعیان و سنی‌ها هستیم که در کمال احترام و برادری و در کنار هم زندگی می‌کنند.

باقری با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی مسلمانان بیان کرد: در طول تاریخ، دشمنان اسلام سعی کردند به هر نحو ممکن به وحدت عالم اسلام و نقطه اشتراک شیعه و سنی ضربه وارد کنند که قطعا این حرکت‌های خباثت‌آلود نتیجه عکس بر علیه خود آن‌ها داشته است‌.

وی تأکید کرد: ندای واحد مسلمانان در اجتماع اربعین حسینی در کربلای معلی که نماد شکوه و عظمت مسلمانان است، هیمنه دشمنان اسلام را به لرزه در انداخته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امت اسلامی بر محوریت قرآن، اهل بیت و عشق به خاندان رسالت به‌ویژه مکتب امام حسین(ع) گرد هم آمده است و این اتحاد و وحدت، خشم دشمنان را برانگیخته است.

باقری با اشاره به اهمیت بصیرت و هوشیاری در مقابله با توطئه‌های دشمن گفت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال محقق نشدن وحدت اسلامی هستند که هوشیاری و بصیرت مردم در خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

انتهای پیام/3463/

نظر شما