شناسهٔ خبر: 50331513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

هفتمین سالانه خوشنویسی استان کرمان برگزار می شود

آیین گشایش نمایشگاه هفتمین سالانه خوشنویسی استان کرمان با حضور سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ آیین گشایش نمایشگاه هفتمین سالانه خوشنویسی استان با حضور سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

 

وحید محمدی با اعلام این خبر افزود: این رویداد هنری همزمان با ایام هفته خوشنویسی از سوی موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان با همکاری انجمن خوشنویسان کرمان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، برای هفتمین سال متوالی برنامه ریزی شد.

 

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: این سالانه در دو بخش آموزشی و پژوهشی و همچنین نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان ممتاز و فوق ممتاز استان برگزار خواهد شد.

 

 


وی با بیان اینکه در بخش نمایشگاه پس از انتشار فراخوان از میان بیش از ۱۲۰ اثر راه یافته به دبیرخانه  ۸۰ اثر انتخاب و در گالری های نمایشگاهی موزه به مدت ۲۰ روز به نمایش گذاشته می شود؛ اظهار کرد: این آثار در بخش های خوشنویسی نستعلیق، شکسته، ثلث نسخ، خط نقاشی و قطاعی انتخاب شده است.

 


گفتنی است؛ آیین گشایش نمایشگاه آثار این رویداد یکشنبه دوم آبان ماه جاری، همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله و امام جعفرصادق علیه السلام، ساعت ۱۶ در سالن آمفی تئاتر روباز موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/80

نظر شما