شناسهٔ خبر: 50328631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

اضافه شدن چند بازیکن به لیست فولاد

اضافه شدن چند بازیکن به لیست فولاد خوزستان

چند بازیکن فولاد خوزستان که در بازی با پرسپولیس غایب بودند، احتمالا به دیدار مقابل آلومینیوم اراک می‌رسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایپنا خوزستان، تیم فولاد خوزستان که در هفته اول لیگ متحمل یک باخت خانگی مقابل پرسپولیس شد، طی روزهای آینده عازم اراک می‌شود تا برابر آلومینیوم اراک صف‌آرایی کند و برای این مسابقه چند بازیکن به لیست فولادی‌ها اضافه می‌شوند.

سینا شاه‌عباسی و مهران درخشان‌مهر که در مسابقه با پرسپولیس به دلیل آماده نبودن مدارک دانشجویی اجازه حضور در میدان را نیافتند، احتمالا به دیدار با آلومینیوم می‌رسند. همچنین سینا مریدی و احمد الجبوری دو بازیکن جدید فولادی‌ها هم در صورت صادر شدن کارت بازی قادر به همراهی تیم‌شان می‌شوند. محمدرضا عباسی مهاجم هرمزگانی تیم فولاد خوزستان نیز در صورت بهبود مصدومیت در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

در عین حال، نمایش ضعیف تعدادی از بازیکنان فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس که با اشتباهات فردی و پذیرش سه گل همراه بود، انتقادات گسترده هواداران فولادی را به دنبال داشته است و طرفداران این تیم جنوبی از مسئولان فولاد خواستار تقویت تیم و جذب بازیکن در برخی پست‌های موردنیاز شده‌اند.

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران تا ۱۶ آبان ادامه خواهد یافت و فولادی‌ها بیش از دو هفته برای جابجایی بازیکن فرصت خواهند داشت.

نظر شما