شناسهٔ خبر: 50328524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرار به سبک عزیزی خادم و خوبان عالم/ در فدراسیون فوتبال چه خبر است؟

شهاب الدین عزیزی خادم و فدراسیون فوتبال این روز‌ها دچار حواشی زیادی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ماجرای عقد قرارداد پرحاشیه فدراسیون فوتبال با سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) و دعای خوبان عالم، حالا شهاب الدین عزیزی خادم و همکارانش با حاشیه‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

او دیروز (جمعه) در حاشیه مراسم یادبود شهدای زمین چمن چوار درباره سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) و همچنین حضور خود صحبت نکرد و از میان خبرنگاران و اصحاب رسانه فرار کرد.

حالا مشخص نیست در فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد؟ از دعوای اسکوچیچ با طارمی گرفته تا احتمال قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت رژیم صهیونیستی و مسئله جادوگری که رئیس فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی آن را هم تایید کرد.

بیشتر بخوانید

عزیزی خادم در این باره گفت: ما شکرگزار خداوند عالم هستیم، آنچه امروز به عنوان موفقیت می‌بینیم لطف الهی است، مسئله بعد اینکه تمام مخلوقات هستی وابسته به کمک حضرت حق هستیم، کما اینکه شما بگویید دعای خیر، دعای عزیزان و کمک بگیرید، اینکه منعی ندارد؟ هر کسی بتواند به فوتبال ایران کمک کند و تاثیرگذار باشد، نفسش، قدمش و دعایش، شما دعا کنید، همه دعا کنیم، حتما دست خود را در همین حوزه دراز می‌کنیم که همه کمک کنند و دعای خیز ۸۰ میلیون ایرانی را همیشه می‌گوییم و از آن‌ها می‌خواهیم که برای تیم ملی دعا کنند و این بحث اعتقادی و توسعه‌ای ماست و این مسائل بی پایه و اساسی نه شان فدراسیون فوتبال و نه شان نگاه توسعه‌ای فوتبال است که ما بخواهیم به آن بپردازیم! فدراسیون فوتبال نگاه اعتقادی خود را دارد، اما نگاه و برنامه هایش توسعه‌ای است و روندی که در این حوزه دارد و می‌خواهند با طرح مسائل بی پایه و اساس فوتبال را تخطئه کنند.

او در ادامه بیان کرد که امروز فدراسیون فوتبال، فدراسیون هفت سال پیش نیست و من کمترین نقش را داشته‌ام و همه چیز به لطف الهی و دعای مقربین درگاهش بوده است.

حالا عزیزی خادم باید به مجلس برود و پاسخ نمایندگان مردم را بدهد. سردار کوثری یکی دیگر از نمایندگان مجلس اعلام کرده شهاب عزیزی خادم برای پاسخگویی درباره شائبه ایجاد شده در مورد قرارداد تجهیزات کمک داور ویدیویی با شرکت مشکوک هنگ‌کنگی به مجلس احضار شده است و فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس هم در گفت و گویی گفت:  حرف‌های عزیزی خادم به نوعی خوراک برای بیگانه هاست، او و مشاور حقوقی‌اش باید جواب بدهند که چرا چنین حرف‌هایی را مطرح کردند.

قرار است از شهاب‌الدین عزیزی خادم و مشاور حقوقی او غلامرضا رفیعی دعوت کنیم تا در فراکسیون ورزش حاضر شوند و به برخی ابهامات پاسخ بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما