شناسهٔ خبر: 50327570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

کتک‌کاری در معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی!

در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی که صبح امروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت او کرد.

صاحب‌خبر -

سیمانیوز: در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی که صبح امروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت او کرد.

در مراسم معارفه سردار عابدین خرم که صبح امروز با حضور وحیدی وزیر کشور برگزار شد، پس از اینکه یکی از شرکت کنندگان در مراسم با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد مراسم به تنش کشیده شد و گروه‌های مختلفی از شرکت کنندگان در مخالفت و موافقت با استاندار جدید شعار دادند.

هنوز انگیزه وی از این اقدام مشخص نشده است. گفته می شود که این فرد دارای نشان سرهنگ و همرزم وی بوده با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار کرد.

ماجرای حمله به استاندار جدید آذربایجان شرقی چه بود؟

ایرنا نوشت: حمله یکی از حاضران در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی به عابدین خرم، استاندار جدید این استان، مراسم را به تشنج کشاند.

اقدام یکی از شرکت کنندگان در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی جو مجلس را بر هم زد. بررسی های حاکی از آن است که فرد حمله کننده به استاندار جدید آذربایجان شرقی، که گفته می شود یکی از کارکنان سپاه عاشوراست که بنا بر دلایل شخصی این اقدام را انجام داده است.

در همین حال استاندار جدید آذربایجان شرقی در واکنش به این حرکت، با آرامش به ادامه سخنرانی خود برای حضار پرداخت و اعلام کرد که قبل از مراسم احتمال برخی حاشیه سازی ها را می داده که به دلیل اهمیت برنامه ترجیح داده است مراسم تودیع و معارفه تعطیل نشود.

حاضران در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز نیز در واکنش به این اتفاق با سر دادن شعارهایی از خرم اعلام حمایت کردند.

استاندار جدید آذربایجان شرقی در مراسم معارفه سیلی خورد

واکنش استاندار جدید به تنش در جلسه معارفه بعنوان استاندار

خرّم: عامل هتک حرمت خود در آیین معارفه را بخشیدم و شکایتی از او ندارم.

کتک‌کاری در معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی!

برچسب‌ها:

نظر شما