شناسهٔ خبر: 50325465 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

ادامه پویش به رنگ مدرسه همزمان با سراسر کشور تا 13 آبان 1400

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پویش به رنگ مدرسه با موضوع مدرسه دوست داشتنی من همزمان با سراسر کشور در استان کرمان تا ۱۳ آبان 1400 ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده کرمانی "پویش به رنگ مدرسه" گفت: دانش آموزان ۶ تا ۱۲سال می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع "مدرسه دوست داشتنی من" در سایت آجر به آجر به آدرس www.ajorBajor.ir  بارگذاری کرده و از جوایز متنوع آن بهره‌مند شوند.
وی  هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، افزایش آگاهی مردم و استفاده از ظرفیت کودکان برای بهره گیری از هنر کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی بیان کرد.
اسکندری نسب گفت: این پویش ملی همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده و تا ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد و هر هفته جوایزی به برندگان آن اهدا می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه شرکت میهن حامی این پویش است به ازای هر نقاشی دانش آموزان هزینه تهیه یک آجر را پرداخت می‌کند، افزود: به همت حامی این پویش بیش از ۱۰۰ مدرسه در استان‌های مختلف که نیاز مبرم به توسعه فضای آموزشی دارند، ساخته می‌شود.

بر پایه این گزارش: طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و اعضای مجمع خیران مدرسه ساز استان کرمان از دانش آموزان «آوینا صادقی»، «آوا ایرانمنش»، « اعظم مختار آبادی» و «امیر حسین بلوچی» دانش آموزان برگزیده کرمانی هفته اول تا چهارم پویش کشوری به رنگ مدرسه تجلیل شد.

نظر شما