شناسهٔ خبر: 50325020 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش|

صدور پروانه ساخت فیلم جدید «نیکی کریمی» صادر شد/کارگردان «آتابای» به جشنواره چهلم می‌رود؟

به نظر می‌رسد با توجه به زمان پیش تولید و کلید خورد این فیلم سینمایی نیکی کریمی اما امسال نه در جایگاه کارگردان بلکه به عنوان تهیه کننده برای اثر جدید مهدی نوروزیان خود را آماده حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر کرده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - با نزدیک شده به ماه‌های منتهی به جشنواره چهلم فیلم فجر صدای گرفتن پروانه ساخت کارگردانان متعددی این روزها به گوش می‌رسد، هر سال کارگردانان زیادی انگیزه حضور در جشنواره فیلم فجر را به عنوان بزرگترین جشن سینمای ایران دارند و تمام برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده تا بتوانند برای حضور در این گردهمایی بزرگ سینمای ایران آثار خود را آماده کنند.

صدور پروانه ساخت فیلم جدید «نیکی کریمی» صادر شد/کارگردان «آتابای» به جشنواره چهلم می‌رود؟

در این میان اما خبری جدید منتشر شد مبنی بر این که مجوز ساخت فیلم سینمایی «هم‌دیدار» به تهیه‌کنندگی «نیکی کریمی» و کارگردانی «مهدی نوروزیان» صادر شد.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

به نظر می‌رسد با توجه به زمان پیش تولید و کلید خورد این فیلم سینمایی نیکی کریمی اما امسال نه در جایگاه کارگردان بلکه به عنوان تهیه کننده برای اثر جدید مهدی نوروزیان خود را آماده حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر کرده است. «هم‌دیدار» نام فیلم جدیدی به تهیه کنندگی نیکی کریمی است که به صورت مشترک توسط «مهدی نوروزیان»، «علی اصغری» و «سپیده قربانی» نوشته شده است.

‌‎این فیلم در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید است تا طبق پیش‌بینی انجام شده، زمستان امسال در تهران جلوی دوربین برود. مجری طرح این فیلم سعید پاکستانی است و مدیریت تبلیغات و رسانه آن را فرنوش آباء به عهده دارد.

صدور پروانه ساخت فیلم جدید «نیکی کریمی» صادر شد/کارگردان «آتابای» به جشنواره چهلم می‌رود؟

‌‎مهدی نوروزیان، کارگردان «هم‌دیدار» پیش از این با فیلم کوتاه «کشتن جویی» نامزد جایزه بهترین فیلم کوتاه اسکار شده و جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره آتلانتا را به دست آورده است. فیلم دیگر نوروزیان «لئو» در بخش مسابقه جشنواره «تورنتو» و همچنین بخش مسابقه فستیوال «لندن» به نمایش درآمده است و در واقع برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال یک کارگردان فیلم اولی محسوب می‌شود.

نوروزیان، دانش‌آموخته کالج هنر لندن است و دوره فوق لیسانس سه‌ساله فیلم را در Royal College of Art گذرانده است. او سپس با دوست نویسنده‌اش کریس فالون همکاری کرد و فیلم کوتاه killing joe را کارگردانی کرد که مورد توجه هالیوود قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما