شناسهٔ خبر: 50320701 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خوش رقصی جدید تشکیلات خودگردان برای صهیونیست‌ها

بازداشت اعضای جهاد اسلامی توسط تشکیلات خودگردان فلسطین

تشکیلات خودگردان فلسطین اعضای یک هسته وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بازداشت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱؛ کانال تلویزیونی ۱۲ عبری فاش کرد که نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگران فلسطین اعضای یک هسته مقاومت وابسته به جنبش جهاد اسلامی را در کرانه باختری اشغالی به ظن برنامه ریزی برای اجرای عملیات، دستگیر کرده اند. این خبر دیروز پنج شنبه فاش شده است.

این کانال تأکید کرد: جنبش جهاد اسلامی مدتهاست تلاش می‌کند تا زیرساخت‌های خود را در کرانه باختری به منظور اجرای عملیات (علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی) احیا کند. اعضای سه نفره هسته مذکور حدود دو هفته پیش دستگیر شدند. یکی از آن‌ها از داخل و مابقی از اریحا هستند.

این کانال افزود، جنبش جهاد اسلامی در غزه، این هسته را فعال کرده و ضمن تامین مالی آن، اقدام به خریداری سلاح برای آن کرده است تا در کرانه باختری یا فلسطینی اشغال عملیاتی اجرا کند.

کانال ۱۲ عبری اعلام کرد: این افراد، جاسر دویکات که پدرش افسر ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین است و ماجد ابو سکر نیروی امنیتی تشکیلات خودگردان و عزت الاقطش هستند. فرد اخیر از زندان‌های اسرائیل آزاد شده است.

داوود شهاب از رهبران جنبش جهاد تاکید کرد، دستگیری زندانیان آزاد شده توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به موازات تعقیب این افراد توسط رژیم اشغالگر قدس صورت می‌گیرد.

وی به عربی ۲۱ گفت: یکی از دستگیرشدگان (الاقطش) از افرادی است که علیه تصرف اراضی فلسطینی‌ها توسط رژیم اشغالگر در بیتا و جبل صبیح قیام کرده است. انتظار این است که از مردم در برابر گله‌های شهرک نشینان مهاجم در کرانه باختری که با حمایت ارتش رژیم صهیونیستی به مردم ما حمله می‌کنند دفاع شود.

شهاب از تشکیلات خودگردان خواست، دست از آزار و اذیت مردم بردارد و به ظلم و ستم و یهودی سازی و تخریب خانه‌های مردم توسط رژیم صهیونیستی توجه کند و با کمک نیرو‌های ملی برای جلوگیری از اقدامات اشغالگران تلاش کند.

 

نظر شما