شناسهٔ خبر: 50315978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه گرگان:

تشدید نفاق و ایجاد جنگ بین شیعه و سنی راهبرد اصلی امپریالیسم در منطقه است

گلستان - آیت الله نورمفیدی گفت: تشدید نفاق و ایجاد جنگ بین شیعه و سنی راهبرد اصلی امپریالیسم در منطقه است که بنا به ویژگی های هر کشور اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: اقدامات خرابکارانه و دخالت‌های آمریکا در کشورهایی نظیر عراق و لبنان سوریه یمن و افغانستان خسارت‌های زیادی به ثبات و امنیت این کشورهای اسلامی وارد کرده است.

وی ادامه داد: تشدید نفاق و ایجاد جنگ بین شیعه و سنی راهبرد اصلی امپریالیسم در منطقه است که بنا به ویژگی های هر کشور اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مومنان و سردمداران امت‌های اسلامی باید هوشیار باشند و وارد دامی که آمریکا برای ایجاد جنگ بین شیعه و سنی پهن کرده است نشوند.

امام جمعه گرگان به فعالیت و رفتار آمریکا در لبنان اشاره کرد و افزود: اعمال تحریم‌ های گوناگون و دخالت‌های آمریکا در لبنان امنیت داخلی و اقتصادی این کشور را ویران کرده است.

وی تاکید کرد: فعالیت مجدد داعش در افغانستان پس از خروج نظامیان آمریکایی بیانگر یک توطئه بزرگ است

آیت الله نورمفیدی گفت: داعش زیر پرچم "لا اله الا الله" به فعالیت می پردازند اما تمام فعالیت های آنان در راستای اهداف استکبار انجام می شود.

نظر شما