شناسهٔ خبر: 50315363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وضعیت جاده‌های سیریک اضطراری است/ مسؤولان برای جولان ماشین‌های سوخت فکری کنند

امام جمعه سیریک گفت: وضعیت جاده‌های سیریک بدلیل تردد بی مهابای خودروهای حامل سوخت قاچاق وضعیت اضطراری به خود گرفته است به طوری که هر لحظه امکان تصادفی خونبار وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تردد پرسرعت و بی مهابای خودروهای حامل قاچاق سوخت در سیریک سبب ایجاد وضعیت اضطرای در جاده‌های این شهرستان وجود دارد و هر لحظه ممکن است حادثه‌ای خونبار را شاهد باشیم و تاکنون نیز چندین حادثه تلخ رخ داده است که بدلیل خودروهای عبوری مردم با نیسان‌های حامل سوخت بوده است.

وی افزود: همه ما مردم این منطقه از مسؤولان انتظار داریم که فکری به حال این وضعیت کنند و استاندار جدید هرمزگان به این مسأله به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم بنگرد و فکری به حال آن کند.

امام جمعه سیریک، حل مشکل قاچاق سوخت را در گروی اشتغال‌آفرینی برای جوانان و اتخاذ تصمیمات کارشناسی دانست و بیان داشت: نگذاریم که مردم بیش از این قربانی بی مدیریتی مسؤولان و فقدان تصمیم گیری درست شوند.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: خون شهدای مرزبانی و نیروی انتظامی و خون مردم و جوانان بی گناه در این رخدادهای مرتبط با قاچاق سوخت بر دوش و گردن مسؤولانی است که تصمیمی درست و کارشناسی و منطقی برای این ماجرا نمی‌گیرند.

وی تردد خودروهای حامل سوخت قاچاق را به مانند بمب‌های متحرک در جاده‌ها تشبیه کرد و عنوان داشت: هر لحظه‌ای که انسان در جاده‌های سیریک و پیرامون آن تردد می‌کنند باید منتظر رخدادی تلخ و اضطراب آلود باشد که جان خانواده‌ها و افراد را می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان سیریک تصریح کرد: شب گذشته باردیگر بر اثر  برخورد یک دستگاه خودرو نیسان سوخت بر با یک دستگاه ماشین پژو شاهد سوختن و کشته شدن افراد بودیم و این مسأله تا تصمیم درستی برای آن اتخاذ نشود، ادامه خواهد داشت و بی تفاوتی مسؤولان نسبت به این موضوع نشانه سنگدلی برخی از آنان است که این خونهای بر زمین را می‌بینند اما فکری به حال این وضعیت نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما