شناسهٔ خبر: 50311595 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

جوکار در گفت‌وگو با آنا:

ارتباط رئیس‌جمهور با مردم موجب بازسازی سرمایه اجتماعی می‌شود

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: آرامش به وجود آمده در جامعه به دلیل ارتباط خوب دولت سیزدهم با مردم، بر آینده کشور تأثیرگذار است و قطعاً می‌تواند سرمایه اجتماعی که در گذشته نابود شده بود را بازسازی ‌کند.

صاحب‌خبر -

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری حجت‌الاسلام رئیسی به نکات بسیار مهمی اشاره کردند، گفت: با توجه به شعار آقای رئیسی در انتخابات مبنی بر تشکیل «دولت مردمی»، رهبر انقلاب خطاب به وی فرمودند که همواره ارتباط با مردم را داشته باشید.

وی افزود: دولت سیزدهم هم‌اکنون به‌ خوبی به این توصیه مقام معظم رهبری عمل می‌کند، حجت‌الاسلام رئیسی در زمانی که در قوه قضائیه هم بود، روحیه مردمی داشت و در جایگاه ریاست‌جمهوری هم وی در روزهای تعطیل هم همراه با وزرا به استان‌ها سفر کرده و ضمن حل مشکلات و بازدید از مراکز مهم به دیدار مردم محلی می‌رود.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌محوری؛ لازمه بهره‌وری بیشتر از سفرهای استانی رئیس‌جمهور/ چرا عده‌ای به دنبال بی‌فایده نشان‌دادن حضور مسئولان در میان مردم هستند؟

سفرهای استانی بدون برنامه مردم را به دولت بی‌اعتماد می‌کند/ لزوم اجرای برنامه ششم توسعه توسط دولت جدید

علت کناره‌گیری لاریجانی از اجرای قرارداد ۲۵ساله ایران با چین

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با بیان اینکه در دولت قبل به بهانه کرونا این سفرها انجام نمی‌شد و دولت‌مردان سابق از اتاق‌های شیشه‌ای‌شان خارج نمی‌شدند، تصریح کرد: به همین دلیل مردم احساس می‌کردند دولت قبل از آن‌ها نیست، اما وقتی هم‌اکنون ملت می‌بینند که دولت جدید اراده به اصلاح امور دارد و می‌خواهد کاری برای آن‌ها انجام دهد، آرامش پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: آرامش به وجود آمده در جامعه به دلیل ارتباط خوب دولت سیزدهم با مردم، بر آینده کشور تأثیرگذار است و قطعاً می‌تواند سرمایه اجتماعی که در گذشته نابود شده بود را بازسازی ‌کند.

جوکار در پایان اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که دولت سیزدهم آغاز کرده، حضور در میان مردم است که امیدوار هستیم این مسئله مهم در سال‌ها و دوره‌های آینده هم حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما