شناسهٔ خبر: 50305284 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک ارومیه‌ای رئیس کمیته داوران انجمن فلوربال ایران شد

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی گفت: با حکم رئیس انجمن فلوربال کشور، "رامین امید باراندوزی" به عنوان رئیس کمیته داوران فلوربال کشور منصوب شد.

صاحب‌خبر -

آیدین بابایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: «رمضانعلی دولو» رئیس انجمن فلوربال کشور در این حکم «رامین امید باراندوزی» دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان‌غربی را به عنوان رئیس کمیته داوران فلوربال کشور انتخاب کرد.

وی افزود: در حکم وی آموزش و تربیت داوران این رشته، تاکید مستمر بر رعایت قوانین و مقررات فلوربال در مسابقات مختلف، تصمیم گیری براساس خردجمعی از کارشناسان و متخصصین کشور و دوری از مصلحت اندیشی، بها دادن به داوران مسلط و کارآمد سراسر کشور و ارتقای جایگاه آنان به بین المللی و همچنین برقراری نظم و قانونمندسازی و ارتقای داوران مورد تاکید قرار گرفته است.

رامین امید باراندوزی پیش از این به عنوان داور ملی فوتسال در لیگ برتر کشور قضاوت می‌کرد و سپس به عنوان تنها ناظر و مدرس داوری فوتسال از آذربایجان‌غربی در کشور و این استان فعالیت کرده و توانسته در این امر مهم عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذارد و براساس همین عملکرد به عنوان رئیس کمیته داوران استان آذربایجان‌غربی در رشته فوتبال نیز فعالیت کرده است و هم اکنون نیز دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان غربی فعالیت دارد.

فلوربال ورزشی ترکیبی از هاکی و فلورهاکی است که به صورت سالنی برگزار می‌شود.

این رشته در دهه ۱۹۷۰ در کشور سوئد ایجاد و در بسیاری از کشور‌های اروپایی، چون جمهوری چک،  دانمارک،  استونی،  لتونی،  نروژ،  فنلاند، سوئد و سوئیس محبوب و توسعه یافت.

هم‌اکنون مقر کمیته رسمی این رشته ورزشی در فنلاند و با ۸۶ عضو است و مقر آسیایی آن نیز در تایلند و با ۱۵ عضو قرار دارد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما