شناسهٔ خبر: 50305194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازار سیاه زباله در کف خیابان انقلاب تهران + فیلم

پیاده‌روی خیابان انقلاب اسلامی محدوده میدان فردوسی اگر روزها شاهد خرید و فروش ارز است چند روزی می‌شود که با غروب آفتاب شاهد معامله زباله‌های جمع‌آوری شده توسط برخی زباله‌گردانان است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس از تهران: پیاده‌روی خیابان انقلاب اسلامی محدوده میدان فردوسی اگر روزها شاهد خرید و فروش ارز است چند روزی می‌شود که با غروب آفتاب شاهد معامله زباله‌های جمع‌آوری شده توسط برخی زباله‌گردانان است.

از حدود ساعت 18 به یکباره این خیابان در محدوده‌ مذکور تغییر وضعیت می‌دهد و تبدیل به محلی می‌شود که کیسه‌های بزرگ زباله را در خود جای داده و زباله‌گردها مشغول تفکیک زباله‌ها و وزن کردن و فروش آن هستند.

حجم زباله‌ها در بعضی از روزها به اندازه‌ای است که مانع تردد آسان مردم می‌شود و بوی بد و آلودگی ناشی از تجمع این زباله‌ها باعث نگرانی مردمی می‌شود که بیشترشان برای بازگشت از محل کار خود به سمت ایستگاه مترو فردوسی در حال حرکت هستند.

اما این تمام ماجرا نیست و گاهاً در حین معامله زباله میان خریدار و فروشنده که ظاهری شبیه معتادان متجاهر دارند، اختلاف و درگیری هم میان این افراد رخ می‌دهد و حس نا‌امنی را نیز به عابران منتقل می‌کند.

 

 

با توجه به آسیب‌های اجتماعی زیادی که این معظل می‌تواند برای مردم داشته باشد و حتی چهره شهر را مخدوش کند به نظر مسئولان شهری و انتظامی با عاملان این معضل جدید خیابان انقلاب برخورد کنند.

انتهای پیام/پ

نظر شما