شناسهٔ خبر: 50296025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محافل هم انديشي امامان جمعه وعلماي شيعه وسني درسیستان و بلوچستان

خبرگزاری صداوسیما

يکي از برنامه هاي مهم هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزاري محافل هم انديشي امامان جمعه و علماي شيعه و سني بود که هم در زاهدان و ديگر شهرستان ها برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان؛رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف وامور خیریه کشوردر جلسه با فعالان قرآنی درزاهدان گفت مشارکت بیشترمردم درفرهنگ وقف ضروریست.

قره شیخ لو افزود کمتر از دودرصد موقوفات کشور در بخش قرآنی بوده ولازم است تا فرهنگ سازی توسط رسانه وتوجه بیشتر مردم به این بخش جلب شود.

وی ادامه داد لازم است تا همانگونه که مردم برای عزاداریهای محرم وقف میکنند به وقف قرآنی وحمایت از اصلی ترین بنیان اسلامی نیز بپردازند.

رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف کشور افزود در جلسه با فعالان قرآنی ومسولان ادارات وسازمانهای مربوطه در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی نسبت به برگزاری دوره های حضوری آموزش قرآن برای نوجوانان وکرسی های تلاوت قرآن کریم در 10 مسجد استان تصمیم گیری شد.

<div id="video-display-embed-code_7142124"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3254191/7142124?width=400&height=300"></script></div>

در هفته وحدت برنامه هاي مختلفي در سيستان و بلوچستان در حال برگزاريست.

نظر شما