شناسهٔ خبر: 50291626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور؛

فعالیت ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور/نماز جمعه تهران این هفته اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب گفت: اکنون در سراسر کشور ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه فعالیت دارد و ایجاد پایگاه جدیدی را دستور کار نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس رضوانی‌نسب» روزگذشته (۲۸ مهرماه) در گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران که به میزبانی شرکت بين المللی تجارت برنج ایران برگزار شد اظهار کرد: در رابطه با سنجش عملکرد و ارزیابی ائمه جمعه شاخص‌هایی را در نظام ارزیابی تهیه دیده شده است، امروز در این زمینه جلسه مفصلی صورت گرفت و نظام و شاخص‌های ارزیابی را با ائمه جمعه در واقع به شور و مشورت گذاشته شد.

 

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان افزایش گزینش تعداد ائمه جمعه ها، خاطرنشان کرد:  حدود ۲۰۰ نفر  وارد مجموعه شورای سیاست‌گذاری شدند و جزو ائمه جمعه جدید هستند که وارد کار شدند.

 

حجت الاسلام رضوانی نسب ادامه داد:  این افزایش تعداد با حضور رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری و طی سه سال اخیر بوده است، اکنون در سراسر کشور ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه فعالیت دارد و ایجاد پایگاه جدیدی را دستور کار نیست.

 

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش پیک شیوع کرونا از هفته گذشته  به غیر از ۲۵ پایگاه سایر پايگاه ها اقامه نماز جمعه برپا شد، اقامه نماز جمعه تهران نیز با اذن مقام معظم رهبری از این هفته در مکان دائمی اقامه نماز جمعه این شهر به رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می‌شود.

 

پایان پیام/708

نظر شما