شناسهٔ خبر: 50289928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دیدار جمعی از مسئولان و قهرمانان ورزش جانبازان و معلولان با امام جمعه دامغان

جمعی از مسئولان و قهرمانان و تلاشگران ورزش جانبازان و معلولان شهرستان دامغان با حجت الاسلام والمسلمین رستمیان امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، اعضای هیئت ورزش جانبازان و معلولان شهرستان دامغان و جمعی از قهرمانان ملی و بین المللی جانباز و معلول این شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دامغان با حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان دیدار و گزارشی از فعالیتها، برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و مشکلات این حوزه ارائه کردند، در این نشست از برخی قهرمانان ورزش جانبازان و معلولان این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، هیئت ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان دامغان پرافتخارترین هیئت ورزشی استان سمنان است و تاکنون ورزشکاران جانباز و معلول این شهرستان در مسابقات بین المللی برگزارشده در هشت کشور جهان مدال های رنگینی را برای کشورمان به ارمغان آورده اند.

در حال حاضر بیش از 200 ورزشکار جانباز و معلول شهرستان دامغان علی رغم مشکلات موجود و کمبود امکانات در 11 رشته ورزشی(غیر از رشته های ورزشی مختص نابینایان و ناشنوایان) مشغول به فعالیت هستند و در کنار حضور12 ورزشکار دامغانی در سوپرلیگ والیبال نشسته کشور، ورزشکاران جانباز و معلول این شهرستان در رشته هایی نظیر بوچیا و تیراندازی استخوان بندی تیم ملی ایران را تشکیل داده اند.


نظر شما