شناسهٔ خبر: 50287604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهردار قزوین در جمع خبرنگاران:

اگر چیزی به مردم می‌گوییم باید شامل حال خودمان هم باشد/مردم پول نمی‌دهند که ما برای خودمان برداریم

شهردار قزوین گفت: نداشتن تعارض منافع در مدیریت شهری دارای اهمیت است و باید چیزی که به مردم می‌گوییم شامل حال خود ما نیز باشد، اگر خواستار عدم ساخت و ساز غیرقانونی و تعرض هستیم خود هم نباید این اقدامات را انجام دهیم چرا که در غیر این صورت با راه شهدا و انقلاب در تعارض خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی صباغی در حاشیه آئین تکریم و معارفه شهردار قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد در جمع اصحاب رسانه گفت: مردم وقتی پول می‌دهند برای خودشان است و باید برای آن‌ها هزینه شود، درواقع مردم پول نمی‌دهند که ما به عنوان منابع برای خود برداریم.  

شهردار قزوین ادامه داد: اگر بخواهیم در مدیریت جهادی عدالت را رعایت کرده، روحیه جهادی داشته باشیم و مدل رزمندگان و شهدا طی طریق کنیم باید چند نکته را رعایت کنیم که اولین مورد آن‌ها کار برای رضای خدا و به قصد قربت و بدون منت است.

این مسئول بیان کرد: باید در کارها رضایت خدا را مد نظر قرار دهیم و آنچه دین مبین اسلام گفته را عملی کنیم.

وی عنوان کرد: در اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد و مدیر باید در دسترس و جوابگوی مردم باشد، ما امروز در بسته نداریم، شهدای ما در بسته نداشتند، درواقع تکریم ارباب رجوع مد نظر است و باید از مال حرام پرهیز داشته باشیم تا کارهای ما مورد رضایت خدا باشد.

صباغی اظهار کرد: حاضر به اقدام بودن نیز از ویژگی‌های مدیران شهری است، مدیران شهری در هر بحرانی باید شبانه روز حاضر به اقدام بوده و کمک کنند تا مردم مشکلی نداشته باشند.

وی ادامه داد: حفاظت از بیت المال نیز از جمله وظایف ما است، این شهر بیت المال مسلمین بوده و به همه مردم اعم از گذشته، حال و آیندگان تعلق دارد و ما اجازه نداریم برای آیندگان صحنه‌های بدی بگذاریم باید کاری کنیم که آیندگان نسبت به عملکرد ما خوشنود باشند.

شهردار قزوین بیان کرد: داشتن شهری شاداب نیز دارای اهمیت است و برای تحقق این امر از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر در این مسیر مدیران پایین دستی همراهی نکردند چه برخوردی با آن‌ها خواهد شد، گفت: هزینه را باید بالا برد تا همه پای کار باشند، اینطوری نیست که کسی نخواهد همکاری کند، مدیران تعصب دارند، حقوق می‌گیرند و نسبت به مردم مدیون می‌شوند، همه افراد پای کار خواهند آمد و ما چشم امید داریم و آینده را روشن می‌بینیم.

این مسئول عنوان کرد: مدیران شهر را می‌شناسم، افراد لایقی هستند و کمک خواهند کرد.

 

نظر شما