شناسهٔ خبر: 50286294 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ایستادگی در برابر اسلام هراسی با وحدت ممکن می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در این برهه حساس زمانی که دشمنان با دسیسه‌های خود اسلام‌هراسی را پیشه خود کرده اند، مهمترین امر وحدت امت اسلامی است که با آن می‌توان توطئه‌ها را خنثی کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، علی درویش پور روز چهارشنبه در همایش «هفته وحدت اسلامی» در قشم افزود: وحدت ملت ما شکوه و عظمت ایران اسلامی را با دوام و ماندگار می کند.

وی ادامه داد: مناسبت هفته وحدت متعلق به همه افرادی است که دین اسلام را به روشنی، برابری، برادری و کرامت نفس می‌شناسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اهتزار پرچم خوشرنگ و پرغرور جمهوری اسلامی مرهون رشادت‌های شهیدان این سرزمین است که زیر سایه وحدت و یکپارچگی ملت رقم خورد.

وی افزود: امروز همه با هم برای جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) گرد هم آمدیم و در کنار هم جشن برادری، یکپارچگی و همدلی را گرامی می‌داریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: ما دور هم جمع شده‌ایم تا علام کنیم که هفته وحدت، نماد پیمان با راه و روش اسلام در خط امام و رهبر معظم انقلاب است.

همایش هفته وحدت هم اکنون با حضور سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و نماینده سرپرست حجاج ایرانی، مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و دیگر مسوولان و علمای شیعه و اهل سنت هرمزگان و قشم در شهر لافت قشم در حال برگزاری است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما