شناسهٔ خبر: 50289392 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

خانواده شهدا با صبر و پایداری موجب یاس و ناامیدی دشمنان شدند

موج نیوز

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر گفت:‌ خانواده معظم شهدا با صبر و پایداری خود موجب یاس و ناامیدی دشمنان این ملت شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه روز چهارشنبه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی که به استان هرمزگان سفر کرده است، با حضور در منزل شهید اهل سنت صالح ملاحی لافتی از شهدای مفقود الاثر دفاع مقدس ، از پدر و مادر این  شهید بزرگوار تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب دراین دیدار که مدیر امور اهل سنت و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان نیز حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و از خانواده‌ معزز شهدا بعنوان چشم و چراغ ملت ایران یاد کرد که با صبر و پایداری خود موجب یاس و ناامیدی دشمنان این ملت شده اند.

 امروز همایش هفته وحدت هم اکنون با حضور سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و نماینده سرپرست حجاج ایرانی، مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و دیگر مسوولان و علمای شیعه و اهل سنت هرمزگان و قشم در شهر لافت قشم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا باوقار مسوول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان در این همایش گفت: تجربه قرن‌های گذشته همواره نشان دهنده این موضوع بوده و تاریخ گویای این است که هرگاه امت اسلام در کنار هم قرار گرفتند، به سمت عزت و اقتدار رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج  ایران با حضوردر گلزار شهدای شهر لافت قشم نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با حضور بر مزار ۳ شهید اهل سنت دفاع مقدس درشهرلافت قشم ، مقام شهدای این شهر را با قرائت فاتحه و نثار گل ارج نهاد و مزارمطهر این شهیدان عطر افشانی و غبار روبی شد.

 

نظر شما