شناسهٔ خبر: 50284952 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سعیدی کیا مشاور و نماینده رییس جهاددانشگاهی شد

محمد سعیدی کیا به‌عنوان مشاور و نماینده رییس جهاددانشگاهی جهت هماهنگی امور و اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم کشور منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد سعیدی کیا به‌عنوان مشاور و نماینده رییس جهاددانشگاهی جهت هماهنگی امور و اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم کشور منصوب شد.

در بخشی از حکم دکتر طیبی آمده است:

نظر به تعهد، تجارب ارزنده و سوابق مدیریتی جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «مشاور و نماینده این‌جانب جهت هماهنگی امور و اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم کشور» منصوب می‌شوید. در این خصوص لازم است برنامه اجرای طرح‌ها تهیه و تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دستگاه‌های ذی‌ربط جهت حمایت و تأمین اعتبار موردنیاز منعقد گردد و تحت نظر جنابعالی و رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در پژوهشگاه اجرایی شود.

گفتنی است مهندسسعیدی کیا از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۲ به‌عنوان وزیر راه و ترابری، در سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ به‌عنوان وزیر جهاد سازندگی و در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ مسئولیت وزارت مسکن و شهرسازی را بر عهده داشت.

او در ۳۱ تیر ۱۳۹۳ با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به سمت ریاست بنیاد مستضعفان و جانبازان انتخاب شد و پنج سال فعالیتش در این بنیاد ادامه داشت.

نظر شما