شناسهٔ خبر: 50284500 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسینی:

دولت سیزدهم و نمایندگان اهل سنت تعامل خوبی با هم دارند

معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: نمایندگان اهل سنت در سفر‌های استانی با رئیس جمهور جلساتی داشتند و در قالب مجامع استانی هم دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه نشست با نمایندگان اهل تسنن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: جمهوری اسلامی از ابتدا توجه خاصی به خواهران و برادران اهل سنت داشته است و در مجلس شواری اسلامی هم ۱۰ نفر از نمایندگان اهل سنت حضور دارند که بنای ما بر این بوده در تعامل با آن‌ها باشیم. دیدگاهها، نظرات و پیشنهاداتی که دارند برای اینکه شرایط کشور بهتر شود همراه دنبال خواهیم کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز در این جلسه نمایندگان مسائل مربوط به استان خود و توقع و انتظاراتی که از دولت سیزدهم دارند را بیان کردند. همچنین در سفر‌های استانی با رئیس جمهور جلساتی داشتند و در قالب مجامع استانی هم دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد. از این جهت تعامل خوبی وجود دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: امیدواریم در آینده گام‌های موثرتری در استان‌های مرزی مخصوصا اهل سنت هستند برداریم البته در برخی مناطق شیعیان هم از محرومیت رنج می‌برند و باید اقدامات خوبی برای رفع مشکلات اهل سنت و همه مردم کشور صورت بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما