شناسهٔ خبر: 50280849 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دانلود سریال و فیلم جدید خرید فیلم؛ سریال نیسان آبی از سایت مووی

ما اینجا هستیم تا شما به راحتی فیلم و سریال کارتون دانلود کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دانلود فیلم جدید این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که دست کم ماهی یک یا دو فیلم را نبیند. این موضوع نشان دهنده نفوذ سینما و سریال در بین مردم است. البته باید عنوان کرد که ساخت آثار جدید و ارزشمند هم در این نفوذ بی تاثیر نبوده است. در واقع سینمای ایران در طی چند سال گذشته توانسته موفقیت‌های چشمگیری را کسب نماید. فیلم گردو، سریال نوبت لیلی، سریال هفت و … از جمله مطرح ترین سریال‌هایی است که در طی چند سال گذشته پا به عرصه گذاشته اند.

این دسته از آثار به خوبی توانسته اند جای خود را در بین مخاطبان باز نمایند. از طرفی دیگر حضور بازیگران توانا در آنها عاملی بوده که محبوبیتشان را بیشتر کرده است. ما در این مقاله قصد داریم تا مروری بر این آثار داشته باشیم تا شما هم بهتر با آنها آشنا شوید. از طرفی دیگر ما سایت ایده آلی برای دانلود هر یک از آنها را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. پس اگر شما هم به دنبال دانلود فیلم و سریال جدید هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

دانلود سریال ایرانی

سریال‌ها را می‌توان از جذاب ترین تولیدات هنری دانست. این آثار می‌توانند برای مدت زمان نسبتاً زیادی شما را سرگرم سازند. از طرفی دیگر کشش آن‌ها به گونه‌ای است که می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی روح و روان افراد باقی بگذارد. ترکیب این موارد در کنار همدیگر سبب شده است تا بسیاری از مردم سریال‌ها را به فیلم‌های سینمایی ترجیح دهند. ایرانی‌ها هم از این قاعده مستنثنی نبوده اند. اما در ایران اوضاع اندکی متفاوت از سایر نقاط جهان است.

در کشور ما تا یک دهه‌ی اخیر تنها صدا و سیما توان ساخت سریال را داشت. به همین جهت تولیدات منحصر به آن‌ها بود. اما از حوالی سال ۹۰ مفهومی به نام شبکه نمایش خانگی شکل گرفت که اندک اندک وارد حوزه ساخت سریال‌های ایرانی شد. این مرجع هر ساله تولیدات مختلفی را روانه ی بازار می‌کند. همین مورد سبب شده تا طیف زیادی از مخاطبان پیگیر ساخته‌های آن باشند. ما در ادامه مروری بر جدیدترین ساخته‌های این مرجع داشته ایم. لذا اگر شما هم جزو عاشقان آن هستید بهتر است ما را تا انتها همراهی کنید

دانلود سریال و فیلم جدید خرید فیلم؛ سریال نیسان آبی از سایت مووی

دانلود سریال نیسان آبی با اینترنت نیم بها

اگر جزو عاشقان فیلم و سریال باشید، بدون شک تا به این لحظه نام سریال نیسان آبی به گوشتان خورده است. در واقع سریال نیسان آبی را می‌توان به عنوان یکی از جدیدترین و البته مورد انتظارترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی دانست. این اثر جدیدترین ساخته ی منوچهر هادی به حساب می‌آید که تاکنون آثار زیادی داشته است. از جمله آثار منوچهر هادی می‌توان به سریال‌های نظیر گیسو، عاشقانه و.... اشاره نمود. در زمینه ساخت فیلم طنز هم او آثاری پرفروشی نظیر آینه بغل و رحمان ۱۴۰۰ را در کارنامه خود دارد. مجموع این آثار در کنار همدیگر سبب شده اند تا مخاطبان انتظار بالایی از جدیدترین ساخته او داشته باشند.

به قول دست اندرکاران، سریال نیسان آبی قرار است یک سر و گردن از تمام سریال‌های طنز شبکه نمایش خانگی بالاتر باشد. این سریال بر پایه طنز موقعیت ساخته شده که می‌تواند نفوذ آن را بیشتر کند. افزون بر این موارد، داستان این اثر برگرفته از دل جامعه است. در واقع داستان این اثر در رابطه با یک راننده نیسان است که با فقر و تنگدستی زندگی می‌کند. اما طی یک ماجرا و به صورت اتفاقی ثروتمند می‌شود. همین ثروت او باعث می‌شود تا درگیر ماجراهای دیگری شود. این ماجراها همگی باعث می‌شوند تا مخاطب بیش از پیش پای تلویزیون میخکوب شود.

البته جذابیت این سریال تنها به این دو مورد ختم نمی‌شود. در این سریال بازیگران مطرحی حضور دارند که نقش‌های مختلفی را ایفا می‌کنند. برای مثال قرار است حسین یاری به عنوان نقش مکمل در این سریال حضور داشته باشد. این در حالی است که او پیش از این بیشتر در نقش‌های جدی حضور داشته است. افزون بر این موارد جمشید هاشم پور هم که غالباً برای آثار اکشن شناخته می‌شود، در آن اثر یک نقش کمدی را بر عهده دارد. مهران غفوریان هم قرار است برای نخستین بار به عنوان نقش اول یک سریال طنز حضور یابد. بهناز جعفری، بهشاد شریفیان، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، آرش ظلی پور، سحر قریشی، علیرضا خمسه، یکتا ناصر، یوسف صیادی، سیروس همتی، ایمان صفا، صفر کشکولی و … از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند. مجموع این موارد سبب شده است تا طیف زیادی از مخاطبان منتظر این اثر باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، می‌توانید هم اکنون از طریق رسانه مووی لند نسبت به دانلود سریال نیسان آبی اقدام کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما