شناسهٔ خبر: 50280449 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان؛

انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبستان شاهد نرگس برگزار شد

همزمان با هفته پیوند اولیا و مربیان( 24 تا 30 مهر) انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبستان شاهد نرگس با حضور مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، دویرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2، کلانتری رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل و جمعی از کارشناسان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهمیت و نقش اولیاء در تعلیم و تربیت دانش آموزان، اظهار کرد: برای اداره بهتر مدارس باید از تمام ظرفیت اولیا در مسائل آموزشی، تربیتی و عمرانی بهره جست و نباید فقط به امورمالی بسنده کرد.

مظفری در ادامه بیا بیان اینکه در شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس کرونا فرایند آموزش و یادگیری پیچیده شده است، گفت: مشارکت و همراهی اولیا با عوامل آموزشی و اجرایی مدارس در این شرایط ضروری است.

وی در پایان سخنان خود افزود: ازآبان ماه فعالیت های آموزشی و تربیتی مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  بصورت حضوری آغاز خواهد شد و خواستار مشارکت و همراهی بیشتراولیا با مدارس شد.

غلامرضا علیمحمدی رییس انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه شاهد نرگس نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت های سال گذشته انجمن را ارائه کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش با اهدای لوح سپاس از اعضای انجمن اولیا و مربیان سال گذشته تجلیل کرد.

 

نظر شما