شناسهٔ خبر: 50279196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تایید مدیریتی ۵ نامزد انتخابات فدراسیون تکواندو

کمیسیون تطبیق احراز شرایط داوطلبان پست ریاست فدراسیون تکواندو، مدارک مدیریتی پنج نامزد را تایید کرد.

صاحب‌خبر -

تایید مدیریتی ۵ نامزد انتخابات فدراسیون تکواندوبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو برای انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه؛ دی امسال برگزار می‌شود و نام نویسی از نامزد‌ها هم انجام شده است.
کمیسیون تطبیق احراز شرایط داوطلبان پست ریاست فدراسیون تکواندو پس از تشکیل جلسه و بررسی مدارک آنها، پولادگر، جمشیدی، حسین زاده، رضایی و ساعی را به عنوان حائزین شرایط مدیریتی تایید کرد.
داوطلبانی که صلاحیت مدیریت آن‌ها در کمیسیون رد شده است، حداکثر پنج روز پس از اعلام دبیر فرصت دارند، نسبت به اعتراض مکتوب به دبیر مجمع و درخواست رسیدگی در شورای تجدیدنظر اقدام کنند.
براساس ماده ۱۰ دستورالعمل، فهرست نفرات تایید شده مدیریتی برای طی مراحل قانونی مرتبط با اجزای "الف" و "ج"، بند "یک" ماده ۲۲ اساسنامه به مراجع ذیصلاح ارسال می‌شود.
با پایان مهلت نام نویسی در این انتخابات، شهرام اربابی، علی باوقار، علی محمد بسحاق، عباس پورسلان، سیدمحمد پولادگر، محسن تهرانی، محمد جمشیدی، حسین حسین زاده، سیروس رضایی، هادی ساعی، محسن سترگی، جمشید سهرابی، آرش فرهادیان، وحید فرهنگ و پیوند گلزار داوطلب شدند و دیروز هم پورسلان، سترگی و فرهادیان با ارسال نامه‌ای به دبیر مجمع از حضور در این انتخابات انصراف دادند.

نظر شما