شناسهٔ خبر: 50272359 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

وحدت اهل سنت و شیعه درگام دوم انقلاب/آمریکا همچنان شکست خورد...

اقتصاد ایران: شیراز - نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس گفت: اهل سنت مانند همیشه در گام دوم انقلاب نیز با تاسی از مقام معظم رهبری اجازه نخواهد داد وحدت شیعه و اهل سنت توسط دشمنان از بین برود.

صاحب‌خبر -

شیخ عبدالواحد خواجوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت بهترین فرصت برای همبستگی و یکدلی جهان اسلام است وتا ضرورت همبستگی مذاهب مختلف اسلامی اعم از شیعه و سنی مورد بررسی قرار گیرد، خوشحالیم در کشوری زندگی می‌کنیم که هیچ فرقی بین ما نیست همه ما مسلمانیم و همه مناسکمان یکی است.

وی افزود: بایستی سعی کنیم وحدتمان بیشتر از پیش حفظ شود؛ رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در صدد ایجاد نفاق بیشتر بین مسلمان هستند امروز شاهد آن هستیم آمریکا در همه کشورهای اسلامی شکست خورده باید با انسجام و همبستگی دست در دست هم نگذاریم دشمن از ما سو استفاده کند.

امام جمعه اهل سنت شیراز تاکید کرد: دشمن دارد از طریق سربازانی که به‌عنوان داعش تربیت کرده؛ با بمب گزاری بین صفوف مسلمان شیعه و سنی، بهانه‌ای برای ایجاد اختلاف‌های قومیتی و عقیدتی و ایجاد تفرقه؛ منطقه را نا امن جلوه دهد.

وی اضافه کرد: چه قدر از برادران شیعه در روز جمعه به شهادت رسیدند که می‌خواهند این جنایت را به اهل سنت نسبت دهند.

خواجوی با تاکید بر اینکه خداوند مردم را از تفرقه نهی کرده است گفت: پیامبر پس از بنای مسجد نبی (ص) بین تمام قبایل وحدت ایجاد کردند؛ رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بعد آمدن به کشور بین اهل سنت و شیعه اعلام همبستگی کردند، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدضله) هم منادی وحدت در کشور هستند همه می‌دانیم منادیان وحدت در بین شیعه و سنی فراوان هستند که ندای قرآن کریم و حضرت نبی (ص) و پیشوایان و بزرگان دین را تبلیغ می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر منسجم شویم قطعاً دشمن شکست خواهد خورد، این را بدانید چون مردم غرب و شرق به اسلام پناه آورده‌اند دشمنان می‌خواهند چهره اسلام را خشن و قاتل جلوه دهند.

امام جمعه اهل سنت شیراز افزود: ما پشت سر رهبری با وحدت در راستای اهداف دین اسلام با تمسک به قرآن و پیامبر و با تاسی از بزرگان دید و گوش دادن به منویات مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را با استواری بر می‌داریم تا نگذاریم دشمن از ما سو استفاده کند.

برچسب‌ها:

نظر شما