شناسهٔ خبر: 50262638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی فجر: به خاطر کم‌تجربگی باختیم

ساری – ایرنا – سرمربی فجر سپاسی کم‌تجربگی را عامل شکست مقابل نساجی بیان کرد و گفت: هرچند که شایستگی‌های تیم نساجی بالاست، اما با وجود ارائه بازی خوب در زمین به دلیل کم‌تجربگی نتوانستیم از این بازی امتیاز کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری پس از دیدار دو تیم نساجی و فجر سپاسی ضمن تبریک به تیم فوتبال نساجی و هواداران این تیم بابت کسب پیروزی در نخستین هفته لیگ بیست‌ویکم اظهار کرد: گرفتن سه امتیاز در نخستین بازی برای هر تیمی مهم و ارزشمند است که نساجی توانست با استفاده از موقعیتی که داشت به این هدف برسد.

وی افزود: از نظر بار فنی بازی خیلی خوبی بود را دیدیم. دو تیم فوتبال جاندار و تاکتیکی ارائه کردند ، اما نساجی تیمی است که ۸۰ درصد ساختار فصل قبل را حفظ کرده و مهره‌های اثرگذاری هم در ترکیب دارد. در حالی که تیم ما تقریبا ۵۰ درصد ساختار فصل قبل را دارد و تلفیقی از بازیکنان سال قبل و بازیکنان جدید است.

سرمربی فجر سپاسی خاطرنشان کرد: به نظرم با وجود باخت مقابل نساجی لیگ را خیلی امیدوارکننده آغاز کردیم ، اما کم‌تجربگی روی مسائل کوچک باعث شد موقعیت‌ها را در هر دو نیمه از دست بدهیم و بازی را واگذار کنیم.

کلانتری با بیان این که نساجی هم تیم شایسته‌ای است و بازی خوبی در زمین ارائه کرد، گفت: تیم آماده‌ای داریم و در بازی امروز نیز بازیکنان نشان دادند که انسجام تیمی خوبی دارند و از توان فیزیکی و تاکتیکی خوبی برخوردارند. بچه‌های ما می‌توانستند هنوز ۴۵ دقیقه دیگر بدوند و فشار بیاورند.

وی افزود: تحت فشار گذاشتن و دوندگی بالا و حمایت در تیم دیده می‌شود. تیم ما تیمی یکدست و همدل است و فاصله آنچنانی بین بازیکنان ما دیده نمی‌شود. نشان دادیم تیمی دونده و تاکتیکی هستیم و می‌توانیم به هر تیمی ضربه بزنیم. اما برای جا افتادن تیم می‌طلبد کادر فنی و بازیکنان ما نقاط ضعفی که در بازی وجود دارد را برطرف کنند. چند بازیکن هم داریم که باید تجربه بازی در لیگ برتر را کسب کنند.

سرمربی فجر اظهار کرد: ویژگی خوب بازیکنان ما این است که اگر یکی اشتباه کند همه برای رفع اشتباهاتش تلاش می‌کنند. این ویژگی که یکی از روش‌ها و تاکتیک‌های ما محسوب می‌شود به خوبی در این بازی دیده شد. تیم ما در پیش‌فصل خوب تمرین کرد و از نظر آمادگی جسمانی هم خوب عمل شد.

کلانتری با اشاره به بدون تماشاگر برگزار شدن بازی‌ها خاطرنشان کرد: مطمئنم که اگر در بازی امروز تماشاگران پرشور نساجی بودند بازی شرایط پرشورتری پیدا می‌کرد. ارتباط خوبی بین تیم ما و هواداران نساجی وجود دارد. حتی سال ۱۳۹۷ که نساجی صعود کرد و ما در لیگ یک ماندیم همه ما به نساجی تبریک گفتیم. خوشحال هستم که نساجی و فجر در لیگ برتر حضور دارند و امیدوارم که سایر تیم‌های ریشه‌دار مانند ملوان هم دوباره به لیگ برتر برگردند. فوتبال ایران به این تیم‌های ریشه‌دار افتخار می‌کند.

دو تیم نساجی و فجر سپاسی در نخستین هفته لیگ بیست‌ویکم و دیداری که افتتاحیه لیگ محسوب می‌شد در استادیوم شهدای ساری به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱ – ۰ به سود نساجی پایان یافت.

نظر شما