شناسهٔ خبر: 50257740 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲ باب ویلا در عرصه سیلک قلع و قمع شدند

مدیر پایگاه فرهنگی سیلک گفت: ۲ باب ویلای ساخته شده در محوطه عرصه سیلک و زمین‌های ملی، به دستور دادستان شهرستان کاشان قلع و قمع شدند.

صاحب‌خبر -

جواد حسین‌زاده ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: عملیات اجرایی قلع و قمع ۲ ویلای ساخته شده در محوطه سیلک به مساحت ۳۰۰ متربع که در چهار سال گذشته به طور غیرقانونی ساخته شده بودند با همکاری اداره اجرای احکام شهرداری ظهر امروز قلع و قمع شدند.

او با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته ۱۸ فقره اجرای حکم در محدوده عرصه و حریم درجه یک سیلک انجام شده است، افزود: ۱۰ مورد از این تعداد به دستور دادستان کاشان و با پشتیبانی نیروی انتظامی شهرستان، نیروی‌های کلانتری ۱۴ ناجی آباد و یگان امداد، توسط پایگاه میراث فرهنگی سیلک و اداره اجرای احکام شهرداری مرکزی کاشان تخریب شدند و ۸ مورد دیگر نیز توسط مالکان و متصرفان رفع آثار شده است.

به گفته او پایگاه میراث فرهنگی سیلک، دادستانی و شهرداری شهرستان کاشان از تمامی شهروندان تقاضا دارد برای انجام هر گونه عملیات عمرانی یا خرید و فروش در محدوده عرصه و حریم سیلک به آدرس پایگاه میراث فرهنگی سیلک، خیابان امیرکبیر، خیابان امیرالمومنین، کوچه ذوالفقار دهم مراجعه کنند تا از بروز هرگونه مشکل در آینده جلوگیری شود.

انتهای پیام/ص

نظر شما